logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۱
[ شناسه خبر : ۶۷۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

دشمنان بعد از پیروزی انقلاب همواره به دنبال توطئه چینی هستند

دشمنان-بعد-از-پیروزی-انقلاب-همواره-به-دنبال-توطئه-چینی-هستند

امام جمعه زنجان با اشاره به دخالت دشمنان بعد از پیروزی انقلاب گفت: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب علیه انقلاب توطئه کردند و همواره به دنبال توطئه چینی هستند.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین(ع) و تبرک روز جانباز اظهار کرد: امام حسین(ع) بزرگترین پاسدار قرآن و اسلام است.

وی به ولادت سردار همیشه سرافراز کربلا اشاره کرد و گفت: حضرت ابوالفضل(ع) فرمود‌ که در امان خدا و رسول خدا(ص) هستم و مردانه و جوانمردانه در مقابل دشمنان می‌ایستم.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه امام سجاد(ع) دعای خیر برای رشادت‌های حضرت عباس(ع) انجام دادند، خاطرنشان کرد: حضرت عباس(ع) از جایگاه والایی برای شیعیان قرار دارد.

وی با ادای احترام به مقام والای جانبازان گفت: این روز را برای تمام جانبازان و رهبر معظم انقلاب تبریک عرض می‌کنم.

خاتمی ضمن تبریک سالروز ولادت امام سجاد(ع) گفت: این شخصیت برجسته مکتب اسلام یکی از پیامرسان‌های کربلا شناخته می‌شود.

وی با بیان اینکه دوم اردیبهشت به عنوان سالروز انتخاب انقلاب فرهنگی توسط رهبر کبیر انقلاب است، خاطرنشان کرد: پنجم اردیبهشت سال 59 یکی از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب و یکی از لطف‌های خدا به ملت و کشور انقلاب است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه دشمنان بعد از انقلاب همواره سعی بر دخالت در امور کشور داشتند، گفت: آن‌ها قبل از انقلاب بد عادت شده بودند و بعد از انقلاب همواره دخالت در امور کشور داشتند ولی هیچگاه موفق نشدند و نخواهند شد.

وی حادثه طبس که در پنجم اردیبهشت ماه سال 59 اتفاق افتاد را امداد الهی و غیبی عنوان کرد و افزود: حادثه طبس یکی از حوادث ماندگار در تاریخ ایران است و در این حادثه لطف خدا شامل حال ملت ایران شد و دشمن به صورت سرنگون شده بازگشت.

خاتمی اشاره‌ای به رشادت‌های سربازان گمنام آقا امام زمان(عج) کرد و گفت: مقام معظم رهبری اخیرا فرمودند که باید در وزارت اطلاعت یک جناح آن هم جناح انقلاب حاکم باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب بعد پیروزی انقلاب توطئه‌های زیادی را انجام دادند افزود: دشمنان سعی در نابودی انقلاب داشتند و بسیار دخالت کردند ولی همیشه با شکست مواجه شدند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر