logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۸
[ شناسه خبر : ۶۷۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان:

سپاه سنگر مقاومت انقلاب اسلامی ایران است/ مرکز فرماندهی فتنه جهان اسلام آمریکا و صهیونیست است/ دشمنان انقلاب جایگاه ولایت فقیه و رهبری را نشانه گرفتند

سپاه-سنگر-مقاومت-انقلاب-اسلامی-ایران-است-مرکز-فرماندهی-فتنه-جهان-اسلام-آمریکا-و-صهیونیست-است-دشمنان-انقلاب-جایگاه-ولایت-فقیه-و-رهبری-را-نشانه-گرفتند

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان با اشاره به دخالت‌های آمریکا در منطقه و ایجاد جنگ در کشورهای مسلمان گفت: مرکز فرماندهی فتنه جهان اسلام آمریکا و صهیونیست است.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهار کرد: سپاه داران برای دفاع از انقلاب و منویات مقام معظم رهبری و دفاع از کشور و خنثی کردن جنگ نرم دشمنان درنگ نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه سپاه به قول و رسالت خود در اجرای منویات مقام معظم رهبری به خوبی عمل کرده است تصریح کرد: مقام معظم رهبری سپاه را در انجام وظایفیش تحسین می‌کند و این تحسین عملکرد خوب سپاه در دفاع از انقلاب را نشان می‌دهد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه سپاه سنگر مقاومت انقلاب اسلامی ایران است ابراز کرد: دشمنان فتنه‌های مخنلفی را علیه سپاه انجام می‌دهد و در صدد تضعیف نشان دادن نهادهای انقلابی را دارند.

وی با اشاره به اینکه امروز بسیج در سراسر کشور با تشکیل گردان‌های امام علی (ع) و امام حسین (ع) ساماندهی شده و برای دفاع از کشور همواره آماده هستند بیان کرد: بسیجیان در سراسر کشور گوش به فرمان مقام معظم رهبری بوده هر لحظه در آمادگی کاملی قرار دارند.

سردار کرمی با بیان اینکه سپاه نیروی صرفا نظامی نیست ور همه صحنه‌های حضور فعال دارد عنوان کرد: سپاه در دفاع از انقلاب همواره در صحنه بوده و در هر جایی دشمن بخواهد علیه انقلاب فتنه‌ای اجام دهد سپاه با تمام قدرت برای خنثی کردن فتنه دشمن وارد می‌شود.

وی افزود: سپاه با عملیات‌های دفاعی نظامی در ایجاد امنیت و برای نقشه بر آب کردن فتنه‌ها و نقشه‌های دشمنان نقش ارزنده‌ای ایفا کرده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به نقش سپاه در محرومیت زدای در سطح کشور بیان کرد: سپاه در سطح کشور پروژه های خوبی در محرومیت زدایی انجام داده و گامهای بزرگی در این راستا برداشته است.

وی همچنین به فعالیت قرارگاه خاتم الانبیاء افزود: قرارگاه خاتم الانبیاء پروژه‌های بزرگی را در کمک به دولت انجام داده و در حال حاضر نیز انجام می‌دهد.

سردار کرمی به نقش سپاه پاسداران در دفاع از انقلاب در هشت سال دفاع مقدس نیز اشاره کرد و افزود: سپاه دوشا دوش ارتش و با بکارگیری نیروهای بسیج و با رهنمودهای امام راحل توانست عملیاتهای غرور آفرینی را انجام دهد.

وی عملیات‌های بدر٬ خیبر٬ کربلا5 و عملیات والفجر را از جمله عملیاتهای غرور آفرین و موفقیت آمیز دوران دفاع مقدس عنوان کرد.

فرمانده انصارالمهدی(عج) استان زنجان خاطر نشان کرد: در جنگ هشت سال دفاع مقدس با انجام عملیاتهای بزرگ دشمن را وادار به تسلیم کرد و پیروز میدان شد و ابهت کشورهای اسکتبار و ابر قدرت را شکست.

وی بیان کرد: زمانی که دشمنان با فتنه‌های خود سعی در ناامن کردن آسمان کشور داشت با فرمان امام راحل سپاه پاسداران وارد عمل شد و امنیت را در پروازها تامین کرد.

*آمریکا سر منشاء خون‌ریزی‌ها در کشورهای مسلمان است

سردار کرمی با اشاره به اهداف شوم دشمنان انقلاب اسلامی ایران افزود: امروز دشمن جایگاه ولایت فقیه و اصل اسلام را مورد هدف قرار گرفته است.

وی به دخالت‌های آمریکا در منطقه اشاره کرد و گفت: عامل همه جنگ‌هایی که در کشورهای مسلمان رخ می‌دهد آمریکای جنایتکار و صهیونیست است.

فرمانده انصارالمهدی(عج) استان زنجان مرکز فرماندهی فتنه جهان اسلام آمریکا و صهیونیست است ابراز کرد: سر منشاء همه خون ریزی‌ها در کشورهای مسلمان آمریکا است.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب امروز سبک زندگی اسلامی را هدف قرار داده است افزود: این دشمنان باور‌های دینی ملت‌های مسلمان را مورد هدف قرار داده است.

*دشمن در صدد تضعیف و تخریب نهادهای انقلابی است

سردار کرمی در ادامه با اشاره به اینکه امروز در دفاع از انقلاب با تمام جان ایستاده‌ایم افزود: امروز شهید حججی‌های زیادی در دفاع از انقلاب جان برکف ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است نهاد‌های انقلابی را تضعیف و تخریب کند ابراز کرد: امروز دشمن با این هدف می‌خواهد فتنه ایجاد کند.

فرمانده انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب امروز با ایجاد 18 هزار شبکه‌های تلویزیونی و ماهواره‌ای که همه آنها توسط کشورهای اسکتبار مدیریت و پشتیبانی می‌شود علیه انقلاب اسلامی فعال می‌کنند ابراز کرد: دشمنان با این روش می‌خواهند به اهداف خود برسند.

وی با بیان اینکه دشمنان سعی دارند انقلاب زدایی٬ ولی فقیه زدایی و اسلام زدایی کنند گفت: همچنین ارزش‌های انقلاب اسلامی را نشانه گرفتند.

سردار کرمی با بیان اینکه با این وجود ما با سلاح بصیرت و گوش به فرمان ولایت همه توطئه‌های دشمنان را نقشه برآب خواهیم کرد تصریح کرد: با دفاع جان بر کف از انقلاب دشمنان را مایوس می‌کنیم.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر