logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۷
[ شناسه خبر : ۶۷۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

سپاه استان زنجان آماده پاسخگویی به هر نوع تهدیدی است/ تحرکات دشمنان و فتنه گران رصد می شود

سپاه-استان-زنجان-آماده-پاسخگویی-به-هر-نوع-تهدیدی-است-تحرکات-دشمنان-و-فتنه-گران-رصد-می-شود

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان آماده و گوش به فرمان ولایت است تا به هر نوع تهدیدی پاسخ گفته و نقشه شوم دشمنان را خنثی کنند.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت روز پاسدار، اظهار داشت: این دیدار به منظور تجدید میثاق با ولایت،اعلام آمادگی برای دفاع از انقلاب اسلامی و گوش به فرمان بودن فرامین مقام معظم رهبری برگزار شده است.

وی ادامه داد: در راستای ارتقای سطح معنوی بسیجیان و پاسداران در سپاه اقدامات با اهمیتی اجرا شده و این برنامه ها استمرار دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در زمینه احیای فریضه امر به معرو ف و نهی از منکر در سه سطح کارکنان، بسیجیان و آحاد مردم اجرایی شده است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان افزود: فعالیت های امنیتی برای دفاع از انقلاب اسلامی به منظور اشراف اطلاعاتی انجام می شود تا همه تحرکات دشمنان و فتنه گران در برابر انقلاب اسلامی رصد کند.

سردار کرمی تصریح کرد: ماموریت های تیپ سپاه انصار المهدی (عج) در حال انجام است و از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه آمادگی لازم در بین نیروها وجود دارد و گرردان های عاشورا و الزهرا پایگاه محور برای عمق بخشی داخلی، اردوهای جهادی به منظور خدمات رسانی به مردم فعالیت می کنند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی، گفت: قریب به 20 هزار فرهنگی توسط بسجیان، حوزه ها و کانون های اقشار اجرایی می شود.

سردار کرمی با اشاره به اجرای اردوهای راهیان نور و زیارتی، گفت: از اول فروردین سال گذشته تا 12 فروردین امسال 15 هزار نفر به این اردوها از استان زنجان اعزام شدند.

وی ادامه داد: فعالیت های بسیج اقشار نیز در 18 قشر در کانون ها پیگیری می شود و بسیج اساتید، ورزشکاران نیز دارای رتبه های اول کشوری در حلقه های علمی کسب کرده اند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه حلقه های صالحین برای تربیت کادر برنامه اجرا می کنند،افزود: موسسه علمی رزمندگان استان نیز در راستای افزایش قدرت علمی بسجیان اقدامات خوبی را انجام داده است.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: قرارگاه عمران و آبادانی استان زنجان در سه دهستان در قالب 89 روستا 55 روستا را هدفگذاری کرده است و برنامه های خوبی را انجام می دهد.

وی با اشاره به فعالیت های گروه های جهادی در سرپل ذهاب، افزود: در این منطقه به شش روستا خدمات رسانی می شود.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان طرح هجرت، اردوهای جهادی، سفیران سلامت را از دیگر برنامه های سپاه استان عنوان کرد و گفت: 100 اکیپ از سفیران سلامت به مردم خدمات رسانی کرده اند.

سردار کرمی با اشاره به دستاوردهای سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان، گفت: این سپاه آماده و گوش به فرمان ولایت است تا به هر نوع تهدیدی پاسخ گفته و نقشه شوم دشمنان را خنثی کنند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر