logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۷
[ شناسه خبر : ۶۷۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی زنجان خبر داد

برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان در زنجان

برگزاری-مراسم-احیای-شب-نیمه-شعبان-در-زنجان

کارشناس امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان در زنجان خبر داد.

 امیر علی امینی راد در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت:در ماه مبارک شعبان 13 عنوان برنامه و بیش از پنجاه برنامه در مناطق مختلف شهرستان زنجان توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم جشن و گفتمان دینی از جمله این برنامه ها است، ادامه داد: اعزام مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف شهری و روستای برای سخنرانی از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

این مسئول بیان داشت: تبین اندیشه های حضرت امام (ره)، سخنرانی توسط روحانیون مسقر در روستاها و برگزاری مراسم شبی در هجر یار از دیگر برنامه ها محسوب می شود.

کارشناس امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان در زنجان خبر داد و گفت: راه اندازی ایستگاه صلواتی و تهیه و توزیع بسته های فرهنگی از جمله برنامه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان محسوب می شود.

وی ادامه داد: این برنامه های در راستای تبیین انقلاب مهدویت و انقلاب اسلامی، وظایف منتظران و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و تبیین مهدویت، ولایت و رهبری و بصیرت جوانان به مسائل روز در مساجد، ادارات، مراکز فرهنگی شهرستان زنجان برگزار می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر