logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۳
[ شناسه خبر : ۶۶۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل راهداری استان زنجان اعلام کرد؛

آزادسازی 516 مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم راه‌های استان زنجان/ ساخت و ساز غیرمجاز از عوامل ناامنی جاده‌ها است

آزادسازی-516-مورد-ساخت‌وساز-غیرمجاز-در-حریم-راه‌های-استان-زنجان-ساخت-و-ساز-غیرمجاز-از-عوامل-ناامنی-جاده‌ها-است

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در سال گذشته ، 516 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راههای استان،جمع‌آوری و آزادسازی شده است.

به گزارش موج رسا; ایرج دست نشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رفع تجاوز ازحریم راههای استان، شامل مواردی از قبیل آغاز ساخت و ساز در حریم راه‌ها، نصب اتاقک‌های موقت فروش محصولات کشاورزی در حاشیه راه‌ها است.

وی گفت: حفاری‌های غیرمجاز عبور تأسیسات در حریم راه‌ها از دیگر موارد رفع تجاوز از حریم راههای استان محسوب می شود.

این مسئول بیان داشت: ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌ها از عوامل ترافیک و ناامنی شدید در جاده‌ها است و برخورد جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان ادامه داد: متجاوزان به حریم راه‌ها که موجب بروز حوادث و سوانح جاده‌ای می شوند توسط واحد حقوقی این اداره کل به صورت مستمر دنبال می شود.

دست نشان افزود: بر اساس اختیارات قانونی که در زمینه ساخت‌وساز حاشیه راه‌ها به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان محول شده است، این اداره کل موظف به برخورد و جلوگیری از ساخت‌وساز غیرضروری و غیرقانونی در فاصله یکصد متری از حریم راه‌ها است.

وی بیان داشت: در همین خصوص اکیپ گشت و نظارت در سطح استان فعالیت مستمر داشته و با هرگونه دخل و تصرف در حریم راه‌ها برخورد خواهد شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر