logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۴
[ شناسه خبر : ۶۶۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان خبرداد

كشف بيش از 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در زنجان

كشف-بيش-از-10-کیلوگرم-مواد-مخدر-از-نوع-تریاک-در-زنجان

جانشين فرمانده انتظامي زنجان از كشف بيش از 10كيلو‌گرم مخدر از نوع ترياك و دستگيري سوداگران مرگ در زنجان و طارم خبر‌داد.

جعفركردلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: ماموران پليس مبارزه بامواد مخدر پس ازشناسايي يك نفر حامل مواد مخدر به زنجان موضوع را دردستور كارخود قراردادند.

وی تصريح کرد: ماموران با انجام کارهاي اطلاعاتي موفق به شناسايي و دستگيري شخص مذكور در اتوبان زنجان- قزوين شدندو در بازرسي ازخودرو مذكور مقدار 10 كيلو 980 گرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف کردند.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان بيان کرد: متهم در بازجويي به جرم خود اعتراف کرد، که پس از تشکيل پرونده به همراه مواد مکشوفه، به مرجع قضايي تحويل داده شد.

وی ابراز کرد: به عزم جدي پليس براي مبارزه با قاچاق و توزيع مواد مخدر از همشهريان خواست در اين راستا با پليس همكاري كنند.

کردلو در ادامه با اشاره به کشف یک کیلوگرم مواد مخدر در تریاک در طارم بیان کرد: يك كيلو و 980 گرم ترياك از يك سوداگر مرگ توسط ماموران پليس آگاهي شهرستان طارم نیز کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: ماموران پليس آگاهي شهرستان طارم در جريان فعاليت يك سوداگران مرگ در سطح شهرستان طارم قرار گرفتند. وي افزود: اين فرد به هويت معلوم كه در يكي از مناطق شهر طارم ساكن بود مواد مخدر از نوع ترياك را در اوزان بالا تهيه و به شهرستان طارم منتقل و توسط عوامل خود توزيع مي كرد.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان بیان کرد: به دنبال اين اطلاع تيم ويژه اي از ماوران پليس آگاهي تشكيل و پيگيري موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: بلافاصله ماموران با انجام كار اطلاعاتي موفق شدند متهم را شناسايي وتحت نظر قرار داده و متهم را حين فروش مواد مخدر غافلگير و دستگير كنند.

کردلو با اشاره به اينكه در بازرسي از خودرو اين متهم مقدار يك كيلو و 980 گرم مواد مخدر از نوع ترياك كه به طرز ماهرانه اي جاسازي كرده بود كشف شد.خاطر نشان كرد : در اين زمينه متهم دستگير كه با تشكيل پرونده مقدماتي تحويل مراجع قضايي شد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر