logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۸
[ شناسه خبر : ۶۶۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

آمریکایی‌ها از پیروزی‌های جبهه مقاومت هراس دارند/ حمله آمریکا عزم جبهه مقاومت را برای نابودی کامل گروه‌های تروریستی جدی‌تر می‌کند

آمریکایی‌ها-از-پیروزی‌های-جبهه-مقاومت-هراس-دارند-حمله-آمریکا-عزم-جبهه-مقاومت-را-برای-نابودی-کامل-گروه‌های-تروریستی-جدی‌تر-می‌کند

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به حمله آمریکا به سوریه گفت: آمریکایی‌ها از پیروزی‌های جبهه مقاومت هراس دارند.

فریدون احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به حمله موشکی آمریکا به سوریه اظهار کرد: متاسفانه مردم مظلوم سوریه که از یک حکومت قانونی نیز برخوردار هستند، اینطور مورد جنایت آمریکا قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ضربات متعددی از طرف جبهه مقاومت به داعش وارد شده است، ابراز کرد: این امر سبب شده تا آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و عربستان سعودی احساس خطر کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها می‌خواستند پیروزی‌های جبهه مقاومت را به حاشیه ببرند، عنوان کرد: بالاخره آمریکایی‌ها به خاطر پولهایی که از سعودی‌ها گرفتند باید عکس‌العملی نشان می‌دادند.

وی با تاکید بر اینکه حمله آمریکا به سوریه جنایت است، تصریح کرد: منطقه شرایط ویژه‌ای دارد و باید هوشیارانه عمل کرد.

احمدی با بیان اینکه عزم‌ جبهه مقاومت برای نابودی تروریست‌ها جزم است، خاطرنشان کرد: این حمله عزم جبهه مقاومت را برای نابودی کامل گروه‌های تروریستی در سوریه جدی‌تر خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این اقدامات به نفع جبهه مقاومت تمام خواهد شد، گفت: این حمله نشان داد که با چه کسانی در دنیا طرف هستیم، جنایتکارانی که به هیچ یک از قوانین بین‌المللی پای بند نیستند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جبهه مقاومت مسیر درستی را طی می‌کند، اظهار کرد: اینکه آمریکا خود به طور مستقیم وارد صحنه شده نشان می‌دهد که جبهه مقاومت کارش را به خوبی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها از گروه‌های تکفیری در رسیدن به اهداف‌شان جواب نگرفتند، اظهار کرد: به طور یقین این حمله آمریکا تاثیری در جنگ سوریه نخواهد داشت و به نظرم این حمله بیشتر برای به حاشیبه بردن پیروزی‌های جبهه مقاومت بود.

احمدی با بیان اینکه این حمله آمریکا بر تنفر مردم سوریه از آمریکایی‌ها خواهد افزود: مردم سوریه خودشان باید برای خودشان تصمیم بگیرند و این حمله‌ها نیز تاثیری در تصمیم آنها نخواهد داشت.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر