logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۷
[ شناسه خبر : ۶۶۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

استان زنجان ظرفیت های بسیاری در حوزه گردشگری دارد/ عملکرد مطلوب بنیاد مسکن استان در شناسایی روستاهای هدف گردشگری

استان-زنجان-ظرفیت-های-بسیاری-در-حوزه-گردشگری-دارد-عملکرد-مطلوب-بنیاد-مسکن-استان-در-شناسایی-روستاهای-هدف-گردشگری

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: استان زنجان ظرفیت های بسیاری در حوزه گردشگری دارد.

به گزارش موج رسا; آیت الله علی خاتمی امروز در بازدید از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دیدار با مدیران و کارکنان این نهاد ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان بنیاد مسکن ، این نهاد مقدس را یکی از یادگارهای امام راحل دانستند که منشا خدمات فراوانی در راستای محرومیت زدایی در کشور شده است.

وی، خدمت به محرومین و نهادینه ساختن فرهنگ کار و تلاش در جامعه را وظیفه همگان دانست و افزود: نیروهای انقلابی بنیاد مسکن باید در تمام زمینه ها به ویژه حوزه اشتغال و خدمات نهایت تلاش خود را بکار گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه  زنجان اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با داشتن نیروهای متخصص، فنی و توانمند در حوزه های مختلف به عنوان مجموعه ای موفق و چابک، عملکرد مثبت و موثری در جامعه به ویژه در سطح روستاها داشته است.

آیت الله خاتمی، با بیان اینکه،خدمت به محرومین و اجرای عدالت بسیار لذت بخش است، که خوشبختانه کارکنان بنیاد مسکن به خوبی این موضوع را تجربه کرده‌اند، خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن استان در اجرای طرح های هادی، مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی، صدور اسناد مالکیت روستایی و احداث واحدهای مسکونی در سطح استان برای اقشار کم درآمد، موفق عمل کرده است .  

وی با بیان اینکه، استان زنجان ظرفیت های بسیاری در حوزه گردشگری دارد، ادامه داد: با ایجاد بسترهای لازم در حوزه گردشگری، می توان گام های موثری در راستای جذب گردشکر و درآمد زایی در سطح استان برداشت که خوشبختانه بنیاد مسکن استان در شناسایی روستاهای هدف گردشگری و تهیه طرح بافت های با ارزش روستایی عملکرد مطلوبی داشته است.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان ضمن خیر مقدم گویی، حضور آیت اله خاتمی  در بنیاد مسکن استان را پر برکت و ارزشمند دانسته و در خصوص فعالیت این نهاد انقلابی در حوزه فرهنگی توضیحاتی ارائه نمود.

در ادامه سجاد صنعتی منفرد با ایراد سخنرانی گزارش کاملی از عملکرد بنیاد مسکن استان در حوزه های مختلف ارائه نمود و گفت: از مجموع 710 روستای بالای 20 خانوار استان، طبق سرشماری سال 95، طرح هادی برای 696روستا تهیه شده و در 362 روستا اجرا شده است.

وی به مقاوم سازی 51 درصد واحدهای مسکونی روستایی،صدور بیش از 62 هزار واحد مسکونی روستایی،تهیه طرح بافت های با ارزش روستایی به تعداد 4 بافت با ارزش، شروع به ساخت 133 واحد مسکونی در قالب تامین مسکن محرومین در سطح، احداث و بهره برداری 892 واحد مسکونی در سطح استان برای اقشار کم درآمد از ابتدا تا پایان سال 96 اشاره کرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر