logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۰
[ شناسه خبر : ۶۶۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان:

شهرک صنعتی افق ابهر به فیبر نوری مجهز شد

شهرک-صنعتی-افق-ابهر-به-فیبر-نوری-مجهز-شد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان از تجهیز شهرک صنعتی افق ابهر به امکانات فیبر نوری خبر داد و افزود: قابلیت واگذاری این امکانات برای واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک فراهم شده است.

به گزارش موج رسا; امیر حمیدنیا امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هر واحد می‌تواند بر‌اساس متراژ زمین خود نسبت به استفاده از این امکانات اقدام کند اظهار کرد: شبکه فیبر نوری در شهرک صنعتی افق ابهر به طول 10 کیلومتر و با هزینه ای بالغ بر 11 میلیارد ریال اجرا گردیده است.

وی با تاکید بر اینکه بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تولید و صنعت ضروری است تصریح کرد: استفاده از سرویس‌های مختلف با کیفیت مناسب و همچنین افزایش نیاز به اینترنت و ارتباطات پرسرعت منجر به آن شده که شرکت شهرکهای صنعتی استان نسبت اجرا و تقویت شبکه فیبر نوری در شهرکهای صنعتی استان اقدام کند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان گفت: شهرکها و نواحی صنعتی اشراق، نوآوران، روی، هیدج، شریف ابهر، طارم و خرمدره مجهز به شبکه فیبر نوری هستند و هم اکنون عملیات اجرای فیبر نوری در شهرکهای صنعتی برق، الکترونیک و آی تی، سلطانیه، خدابنده و ناحیه صنعتی ظریفان با هزینه ای بالغ بر 40 میلیارد ریال در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: اجرای شبکه فیبر نوری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی موجب توسعه پایدار و سرعت انتقال داده‌ها در بخش تولید و صنعت می‌شود.

گفتنی است شهرک صنعتی افق ابهر با مساحت 700 هکتار بزرگترین شهرک صنعتی استان زنجان می باشد که در کیلومتر 100 آزادراه زنجان- تهران واقع شده است.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر