logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۷
[ شناسه خبر : ۶۶۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان خبرداد

برگزاری مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در زنجان

برگزاری-مرحله-استانی-مسابقات-ملی-مناظره-دانشجویان-ایران-در-زنجان

رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان، از برگزاری مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران طی اردیبهشت‌ماه امسال در زنجان خبر داد.

مهدی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; ، از شروع به کار دبیرخانه استانی هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با مدل جهاددانشگاهی و نشان خواجه نصیرالدین طوسی خبر داد و گفت: فرآیند ثبت‌نام تا 10 اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند به صورت چهار نفره در این مسابقات شرکت کنند و برای ثبت‌نام در این دوره از مسابقات باید به دبیرخانه استان زنجان واقع در مجتمع جهاددانشگاهی استان زنجان مراجعه کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر در کانال تلگرامی این مسابقات به آدرس https://t.me/monazere_zn  مراجعه کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه این مسابقات چهارمین تجربه خود را در استان‌ها پشت سر می‌گذارد، اظهار کرد: خوشبختانه دبیرخانه استان زنجان کارنامه درخشانی در برگزاری این مسابقات دارد و امیدواریم که امسال هم مانند سنوات گذشته، عملکرد منحصر به فردی در سطح کشور داشته باشیم.

رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان با تاکید بر اینکه این مدل از مسابقات مناظره دانشجویان، انحصار به جهاددانشگاهی دارد، ادامه داد: شکل منحصر به فرد و خاص این مسابقات موجب استقبال دانشجویان شده است.

عباسی با بیان اینکه زمان مسابقه بین دو تیم 32 دقیقه به طول خواهد انجامید، افزود: هر مسابقه توسط سه نفر هیئت داوران که باید بر اساس آیین‌نامه، عضو هیئت علمی و دارای مدرک دکترای تمام باشند، داوری می‌شود.‌

این مسئول با اشاره به اینکه برگزیدگان مسابقات استانی با توجه به ظرفیتی که دبیرخانه مرکزی در تهران، اعلام خواهد کرد به مسابقات منطقه‌ای در مهرماه امسال اعزام خواهند شد، گفت: مرحله کشوری این مسابقات، بهمن‌ماه امسال در تهران برگزار خواهد شد.

رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان در خصوص اهداف برگزاری این مسابقات نیز یادآور شد: این مسابقات اهدافی چون رشد و شکوفایی فرهنگ گفت‌وگو، زمینه‌سازی برای شکل‌گیری تفکر خلاق و نقاد در میان دانشجویان، ایجاد انگیزه در جامعه جهت گرایش به ارتقای دانش و آگاهی، آموزش مسائل و مطالب علمی به صورت جذاب، قابل پذیرش و اثربخش و نیز تمرین و تقویت فعالیت‌های گروهی منسجم و هدفمند را دنبال می‌کند.

دبیرخانه استانی این مسابقات در زنجان با شماره تماس 33035310-024 پاسخ‌گوی سئوالات دانشجویان شرکت کننده خواهد بود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر