logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۱
[ شناسه خبر : ۶۶۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامي استان زنجان:

کشف بيش از 22 كيلو‌گرم‌ ترياك در یک عملیات پلیسی در زنجان/ 3 قاچاقچی سابقه‌دار مواد مخدر روانه زندان شدند

کشف-بيش-از-22-كيلو‌گرم‌-ترياك-در-یک-عملیات-پلیسی-در-زنجان-3-قاچاقچی-سابقه‌دار-مواد-مخدر-روانه-زندان-شدند

فرمانده انتظامي استان زنجان از كشف 22 كيلو 450 گرم مواد مخدر از نوع ترياك و دستگيري 3 قاچاقچي سابقه دار در يك عمليات پليسي در زنجان خبر‌داد‌.

سردار علي آزادي در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در راستاي مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعاليت يك باند در امر تهيه و توزيع مواد مخدر مطلع و رسيدگي به موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد اين افراد به صورت عمده در تهيه و قاچاق مواد مخدر فعاليت دارند.

سردار آزادی افزود‌: ماموران در ادامه تحقيقات خود دريافتند اين متهمان قصد دارند مقدار قابل توجهي مواد مخدر را از استان هاي شرقي به وسيله دو دستگاه خودرو به استان‌هاي غربي كشور منتقل و توزيع كند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه عمليات دستگيري اين متهمان آغاز و با تشكيل 4 تيم از پليس مواد مخدر مركز استان به اجرا درآمد خاطر نشان كرد: مأموران موفق شدند متهمان را با دو دستگاه كاميون در اتوبان زنجان‌- قزوين شناسايي و متوقف كنند.

وي با تاكيد بر اينكه ماموران در بازرسي دقيق از خودرو متهمان 22 كيلو 450 گرم ماده مخدر از نوع ترياك كه در كاميون‌ها جاسازي شده بود كشف كردند، گفت‌: اين متهمان با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي و روانه زندان شد.

سردار آزادی با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر ابراز کرد: بدون شک احساس مسئوليت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگيري از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پيرامون اين معضل اجتماعي به مرکز فوريت‌هاي پليس مي تواند گام موثري در برخورد با قاچاقچيان و سوداگران مرگ باشد.

كشف 3 كيلو گرم ترياك در "زنجان"

براساس گزارش پلیس زنجان سه كيلو مواد مخدر از نوع ترياك در زنجان کشف و یک قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگير شد.

براساس این گزارش ماموران پليس راه آهن شمالغرب به يك نفرمسافر داخل راه آهن مشكوك و پس ازبازرسي از داخل كوله پشتي وي مقدار سه كيلوگرم مواد مخدر ازنوع ترياك كشف مي‌كنند‌.

در این عملیات پس از دستگیری متهم تشکيل پرونده به همراه مواد مکشوفه، به مرجع قضايي تحويل داده شده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر