logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۵
[ شناسه خبر : ۶۶۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

شهادت جریان سازترین فرهنگ برای نجات جامعه از هجمه ها است

شهادت-جریان-سازترین-فرهنگ-برای-نجات-جامعه-از-هجمه-ها-است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: فرهنگ ایثار و شهات بهترین و جریان سازترین فرهنگ برای نجات جامعه از هجمه های رنگارنگ و فریبنده دشمنان است.

به گزارش موج رسا; مرتضی صفری در دیدار با اعضای ستاد یادواره شهدای شهرستان ابهر بر پوشش کامل این یادواره تأکید کرد

وی ادامه داد: در شرایط کنونی بهترین و جریان سازترین فرهنگ برای نجات جامعه از هجمه های رنگارنگ و فریبنده دشمنان، فرهنگ ایثار و شهات است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان خاطرنشان کرد: هجمه های دشمنان علیه این تفکر و فرهنگ متعالی روز به روز شدت بیشتری دارد و این وظیفه فعالان فرهنگی را سنگین تر می کند.

صفری راهکار مقابله با این هجمه ها را تقویت ارتباط با نسل های سوم و چهارم انقلاب دانست و گفت:  جبهه کفر و استکبار تلاش می کنند با ناکارآمد نشان دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نا امیدی را در بین مردم به ویژه نسل جوان افزایش دهند.

مدیرکل مرکز زنجان ایجاد امید در جامعه و تقویت اعتماد بین مردم و مسئولین را مهمترین وظیفه رسانه ملی معرفی

صفری با تاکید بر اینکه یادواره شهدای ابهر امسال نیز پوشش تلویزیونی خواهد داشت، افزود: مشارکت دادن نوجوانان و جوانان در یادواره شهدا تاثیر تبلیغی بسیار خوبی دارد.

امام جمعه ابهر هم در این جلسه با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز زنجان همواره در حوزه اطلاع رسانی صادقانه فعالیت کرده است، گفت: رویکرد انقلابی و جهادی در این ارگان مهم چشمگیر است.

حجت الاسلام رحیمی به برگزاری یادواره شهدای شهرستان ابهر در اردیبهشت ماه امسال اشاره کرد و بیان داشت: انتظار می رود در این یادواره حرف های خانواده شهدا و بایدها و نبایدهای انقلاب ثبت و ضبط و در نهایت تبدیل به کتاب شود.

وی با تاکید بر اینکه خانواده معظم شهدا بزرگترین سرمایه های کشور هستند، افزود: صدا و سیمای مرکز زنجان در یادوار های قبلی با نهایت توان اطلاع رسانی کرده است که از این بابت قدردان زحمات کارکنان مرکز زنجان هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم در این جلسه با اعلام اینکه شهرستان ابهر 400 شهید دفاع مقدس، 835 جانباز و 95 آزاده دارد، گفت: برگزاری یادواره شهدا فرصتی مغتنم برای معرفی فرهنگ ناب ایثار و شهادت است.

کاظمی از تولید و پخش برنامه پلاک در صدا و سیمای مرکز زنجان قدردانی کرد و افزود: این برنامه با معرفی شهدای استان، گامی موثر در راستای معرفی ابعاد شخصیتی و وصایای شهدای استان برداشته است.

وی همچنین از وجود 160 سند مربوط به شهدای استان خبر داد و گفت: این اسناد می تواند در تهیه و تولید برنامه های متعدد کارساز باشد.

در ادامه تعدادی از اعضای جلسه نیز دیدگاه های خود را در خصوص نحوه برگزاری و پرداخت رسانه ای یادواره شهدای ابهر مطرح کردند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر