logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۴
[ شناسه خبر : ۶۵۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ایجرود:

افتتاح واحد مقاوم سازی شده روستایی در شهرستان ایجرود/ طرح هادی در 32 روستای شهرستان اجرا شده است

افتتاح-واحد-مقاوم-سازی-شده-روستایی-در-شهرستان-ایجرود-طرح-هادی-در-32-روستای-شهرستان-اجرا-شده-است

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ایجرود از افتتاح 4000 مین واحد مقاوم سازی روستایی در شهرستان ایجرود، همزمان با سالروز تاسیس بنیاد مسکن خبر داد.

تقی بیگلو در گفت و گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار کرد: همزمان با سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و افتتاح حساب 100 امام (ره)، 4000 مین واحد مقاوم سازی روستایی در شهرستان ایجرود(روستای احمد کندی) با حضور مهندس محمدی معاون عمران روستایی بنباد مسکن استان، بیات فرماندار شهرستان ایجرود و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان افتتاح شد.

وی از کلنگ زنی فاز سوم اجرای طرح هادی در شهرستان ایجرود(روستای اینچه رهبری)، در این ایام خبر داد و افزود: برای اجرای این پروژه، اعتباری بیش از 750میلیون ریال اختصاص یافته است.

این مقام مسئول به اهداف اجرای طرح هادی روستایی اشاره کرد و گفت: تأمين عادلانه امكانات از طريق ايجاد تسهيلات اجتماعي، توليدي و رفاهي، هدايت وضعيت فيزيكي روستا، ايجاد تسهيلات لازم جهت بهبود مسكن روستاييان از اهداف اصلی این طرح می باشد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ایجرود خاطرنشان کرد: تاکنون طرح هادی در 68 روستای این شهرستان تهیه شده و در 32 روستا نیز اجرا شده است.

تقی بیگلو با بیان اینکه، تامین مسکن محرومان، بخش عمده ای از مشکلات این قشر از جامعه را در تامین مسکن حل کرده است، تصریح کرد: با فرمان امام (ره) وبینش عمیق ایشان در تاسیس این نهاد انقلابی، خدمت به محرومان سرلوحه امور بنیاد مسکن بوده و بر این اساس بنیاد مسکن با توانمندی های فراوان ونیروهای متخصص وبا تجربه همواره در انجام وظایف محوله ازسوی نظام، در کنار دولت عملکرد شایسته ای داشته است.

وی به اهداف بنيادمسكن انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مطالعه و بررسي در زمينه تشخيص و تعيين نيازمندي‌هاي مسكن محرومان اعم ازروستايي و شهری ، تهيه زمين مورد نياز طرح‌ها و پروژه‌هاي بنياد و آماده سازي آنها ،تهيه طرح‌هاي‌ هادي و اصلاح معابر در روستاها، تهيه و ارايه طرح هاي لازم براي بازسازي مناطق آسيب‌ديده در اثر سيل، زلزله و ساير سوانح طبيعي از برخی اهداف این نهاد انقلابی است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر