logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۱
[ شناسه خبر : ۶۵۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر هیئت تکواندو استان زنجان:

مسابقات تکواندو قهرمانی کشور مرداد ماه در زنجان برگزار می‌شود/ حضور تکواندوکار زنجانی در مسابقات جهانی تونس

مسابقات-تکواندو-قهرمانی-کشور-مرداد-ماه-در-زنجان-برگزار-می‌شود-حضور-تکواندوکار-زنجانی-در-مسابقات-جهانی-تونس

دبیر هیئت تکواندو استان زنجان گفت: مسابقات تکواندو قهرمانی کشور در رده نوجوانان مرداد ماه در زنجان برگزار می‌شود.

مجتبی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به ادامه لیگ‌های استانی تکواندو در زنجان اظهار کرد: این مسابقات هفته‌های آخر خود را سپیری می‌کند و به نظرم لیگ خردسالان تا پایان اردیبهشت ماه و لیگ نونهالان تا اواخر ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه سعی ما این است تا در تمام رده‌های سنی مسابقات قهرمانی کشور حضور موفق داشته باشیم، ابراز کرد: زنجان در مسابقات قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان که مرداد ماه برگزار می‌شود، میزبان خواهد بود.

دبیر هیئت تکواندو استان زنجان با اشاره به اینکه قرار بود تیمی از زنجان را به مسابقات برون مرزی در مالزی اعزام کنیم، افزود: متاسفانه شورای برون مرزی اجازه نداد در این مسابقات شرکت کنیم اما قول شرکت در یک مسابقه برون مرزی را در سال 97 گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه حضور در لیگ‌های کشوری نیازمند حامی مالی است، گفت: تصمیم داریم در رده سنی خردسالان و نونهالان در لیگ‌های کشوری شرکت کنیم.

حبیبی با اشاره به حضور سینا بختیاری تکواندوکار نونهال زنجانی در مسابقات جهانی تونس عنوان کرد: مسابقات بختیاری از امروز آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه امیدواریم بختیاری بتواند برای استان کسب مدال کند، ادامه داد: ما تکواندکاران خوبی استان داریم و سینا بختیاری نیز از جمله استعدادهای خوب ورزش استان است که شانس کسب مدال نیز دارد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر