logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۸
[ شناسه خبر : ۶۳۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان:

ظرفیت اقامتگاه‌های در استان زنجان افزایش یافته است/ پایگاه اورژانس هوایی زنجان در ایام تعطیلات نوروز فعال است

ظرفیت-اقامتگاه‌های-در-استان-زنجان-افزایش-یافته-است-پایگاه-اورژانس-هوایی-زنجان-در-ایام-تعطیلات-نوروز-فعال-است

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان با اشاره به آمادگی کامل ستاد خدمات نوروزی در استان زنجان گفت: ظرفیت اقامتگاه‌های برای استقبال از مسافران نوروزی در استان زنجان افزایش یافته است.

به گزارش موج رسا; یحیی رحمتی با اشاره به اینکه ستاد خدمات سفر امسال در ایام عید در قالب کمیته‌های 10 گانه در سطح استان فعال است اظهار کرد: ظرفیت اقامتگاه‌های در استان زنجان افزایش یافته و ظرفیت اقامت 13 هزار و 560 نفر در استان زنجان وجود دارد.

وی با بیان اینکه اکیپ‌های نیروی انتظامی در محورهای استان زنجان مستقر می‌شوند افزود: 30 پایگاه نیروی انتظامی و 16پایگاه امداد نجات هلال احمر و  55 پایگاه اوژانس شهری و جاده‌ای و اورژانس هوایی و راه اندازی 5 ایستگاه سلامت نوروزی و 80 پایگاه امداد نجات خودروی در استان زنجان ایجاد می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان با اشاره به اینکه راهدارخانه‌های استان زنجان زنجان نیز در استان فعال خواهند می‌شود افزود: 28 پایگاه از راهدارخانه‌های استان زنجان فعال بوده و در حالت آماده باش خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه در زمینه راهنمایی مسافران نیر بروشور‌هایی طراحی شده و در اختیار مسافران قرار داده می‌شود گفت: 17 کیوسک هلال احمر نیز در راستای راهنمایی مسافران در سطح استان فعال خواهد شد.

رحمتی افزود: هشت شورای حل اختلاف در هر شهرستان، 12 شرکت بیمه، 28 راهدارخانه، 27 کیوسک اطلاع رسانی به صورت مشترک با هلال احمر، 10 ایستگاه سلامت نوروزی برای اطلاع رسانی آماده خدمت به مسافران نوروزی هستند.

وی از تهیه و توزیع بروشورهایی با محتوای جدید به زبان های روسی، ترکی استانبولی و انگلیسی در ایام نوروز خبر داد و گفت: 71 نفر ناظر در ایام نوروز پیش بینی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان از فعالیت 10 قاضی کشیک در این ایام نوروزی در زنجان خبرداد و افزود: هشت شورای حل اختلاف در هر شهرستان فعال خواهد بود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر