logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۵
[ شناسه خبر : ۶۳۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

پیش‌بینی‌های لازم برای ماندگاری بیشتر مسافرین نوروزی در زنجان انجام شده است/ بازار زنجان در ایام نوروز تعطیل نیست

پیش‌بینی‌های-لازم-برای-ماندگاری-بیشتر-مسافرین-نوروزی-در-زنجان-انجام-شده-است-بازار-زنجان-در-ایام-نوروز-تعطیل-نیست

فرماندار زنجان گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای ماندگاری بیشتر مسافرین نوروزی در زنجان انجام شده است.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی برای ماندگار کردن مسافرین نوروزی از طرف شهرداری و میراث فرهنگی پیش بینی شده است، اظهار کرد: طرح گذر نوروز امسال نیز در شهر زنجان اجرا خواهد شد که پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

وی با بیان اینکه اقامت مسافرین در چند بخش پیش‌بینی شده است، ابراز کرد: تاکید کرده‌ایم که ظرفیت هتل‌ها در ایام نوروز به حداکثر برسد و از تمام توان هتلها و مهمانپذیرها استفاده شود.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه تعدادی از مدارس برای اسکان مسافرین تجهیز شده است، عنوان کرد: کمپ‌هایی در چند نقطه از شهر زنجان برای برپایی چادر توسط مسافرین پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه در این مناطق از نظر امنیتی، بهداشتی و رفاهی پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است، گفت: تابلوهای راهنما در سطح شهر زنجان برای دسترسی مسافرین به این مکان‌ها نصب خواهد شد.

عسگری با اشاره به اینکه مدیریت بازار زنجان در ایام نوروز را به خود بازاریان واگذار کرده‌ایم، افزود: باید بتوانیم در این ایام صنایع دستی زنجان را معرفی و عرضه کنیم و در این راستا از بازاریان خواسته‌ایم تا در ایام نوروز بازار را تعطیل نکنند.

وی با بیان اینکه باید بتوانیم از فرصت عید نوروز برای معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های شهر زنجان استفاده کرد، گفت: نظارت کافی نیز به بازار باید توسط اتاق اصناف، بازاریان، دستگاه‌های مسئول مانند صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی انجام شود.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه قضات کشیک در دادگستری و تعزیرات حکومتی در ایام نوروز حضور خواهند داشت، اظهار کرد: با گرانفروشی و عرضه محصولات بی کیفیت برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه سرکشی به عرضه کنندگان مواد غذایی توسط مرکز بهداشت انجام خواهد شد، ابراز کرد: بیمارستانها و مراکز درمانی در آماده باش کامل قرار دارند و هماهنگی با بانکها برای ارائه خدمات به مردم انجام شده است.

عسگری با تاکید بر اینکه اماکن تاریخی و تفریحی زنجان به مسافرین معرفی خواهد، تصریح کرد: تلاش ما این است که ماندگاری مسافرین را در زنجان افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه ورودی عوارضی‌های زنجان از لحاظ دستفروشان ساماندهی شده است، گفت: خط کشی‌ها و نصب تابلوهای راهنما نیز انجام می‌شود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر