logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۶
[ شناسه خبر : ۶۲۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

امکانات ستاد بحران شهرداری زنجان بسیار ضعیف است

امکانات-ستاد-بحران-شهرداری-زنجان-بسیار-ضعیف-است

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: امکانات ستاد بحران شهرداری زنجان بسیار ضعیف است.

به گزارش موج رسا; احمد نصیری در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به روز شهید اظهار کرد: این روز برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که ایثارگری و فداکاری کار آسانی نیست.

وی با بیان اینکه چشم‌پوشی از زیبایی‌های دنیا کار سختی است، ابراز کرد: شهیدان ما در اوایل جوانی این کار را کردند و امنیت و آرامش امروز را مدیون شهدا هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به این نکته که باید توجه کنیم که آیا به وظیفه خود عمل کرده‌ایم یا نه خاطرنشان کرد: شهدا نظاره گرد اعمال ما هستند و ما باید توجه کنیم که آیا خواسته آنها را عملی کرده‌ایم؟

وی با اشاره به نامگذاری کوچه‌ها گفت: در چندین مورد مشاهده شده که در نام کوچه‌ها که به اسم شهید است، کلمه شهید قید نشده، باید توجه داشت که این کلمه برای ما دارای ارزش بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

نصیری در به روزهای پایانی سال 96 و تلاش مجموعه شهرداری در خدمت رسانی به شهر اشاره و عنوان کرد: از شهروندان تقاضا داریم از ریختن زباله به شهر جدا خودداری کنند.

وی با تاکید بر حذف مکاتبات زاید در شهرداری زنجان تصریح کرد: شهرداری زنجان باید مکاتبات زاید را کم کند تا از پیچ و خم اداری کاسته شود چرا که مردم از طولانی شدن پاسخگویی‌ها گله‌مند هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه سر و سامان دادن حمل و نقل عمومی بسیار ضروری است، اظهار کرد: گسترش پیاده راه‌ها و فضای عمومی فضایی را برای همدلی در شهر زنجان ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به افتتاح پل سیدالشهدا خاطرنشان کرد: طولانی شدن روند اجرایی شدن این پروژه خاطره تلخی را در ذهن مردم شهر باقی گذاشته است.

نصیری با اشاره به چندین پروژه عمرانی برای سال 97 از جمله پروژه سبزه میدان گفت: نصب تابلو زمان بندی و مشخص شدن هزینه‌ها باید در پروژه‌ها مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه قصور دستگاه‌های خدمات‌رسان و حفاری‌های بی‌مورد سبب نارضایتی مردم شده است، افزود: متاسفانه این نارضایتی‌ها به نام شهرداری زنجان تمام می‌شود که باید پیگیری‌های لازم در این زمینه صورت گیرد تا هر دستگاه نسبت به قصور خود پاسخگو باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به گلایه‌مندی مردم از سم‌پاشی‌های درختان در برخی موارد ادامه داد: سم‌پاشی‌ها باید قبل از آفت‌زدگی صورت گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه امکانات ستاد بحران شهرداری زنجان بسیار ضعیف است، عنوان کرد: امکانات ستاد بحران شهرداری زنجان پاسخگوی یک کوچه شهر نبوده و در این راستا خرید و تجهیز امکانات از اوجب واجبات است و باید از شهرهای بحران زده درس عبرت بگیریم.

نصیری در پایان با اشاره به سد موضوع سد معبر بیان کرد: وضعیت نابسامان سدمعبر شهری اقدام اساسی می‌طلبد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر