logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۰
[ شناسه خبر : ۶۲۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار زنجان:

رویکرد کارهای عمرانی در زنجان باید به سمت کیفیت گرا تغییر یابد

رویکرد-کارهای-عمرانی-در-زنجان-باید-به-سمت-کیفیت-گرا-تغییر-یابد

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار زنجان گفت: رویکرد ما باید در همه کارهای عمرانی از کمیت‌گرا به سمت کیفیت گرا تغییر یابد.

به گزارش موج رسا; مهرداد سلطانی امروز در چهارمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان زنجان با بیان اینکه رویکرد ما باید در همه کارهای عمرانی از کمیت‌گرا به سمت کیفیت گرا تغییر یابد خاطر نشان کرد: ما در سالهای آینده اعتبارات زیادی نخواهیم داشت بنابراین از محدود اعتبارات و از فعالیت بخش خصوصی به کیفیت دادن فضای شهرها و فضاهای زندگی و روستاهایمان استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه دیگر نمی‌توانیم نسبت به منابع‌مان بی‌تفاوت باشیم ابراز کرد: هر یک از ارگانها باید طرح‌های مناسب سازی را به دبیرخانه ستاد مناسب سازی استان ارسال کند.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه چرخه مناسب سازی در شهرداریهای استان کامل نیست بیان کرد: برخی از کارهای عمرانی شهرداری زنجان به ویژه پیاده‌روها که مدتی است که در برخی از نقاط شهرکها در دست اجرا بوده و برای تکمیل آنها باید اقدامات لازم انجام شود.

وی با اشاره به اینکه اقداماتی که شورای شهر در راستای مناسب سازی فضای شهر زنجان انجام داده جای قدردانی دارد اظهار کرد: شورا شهر زنجان در راستای مناسب سازی سطح شهر اقدامات خوبی را انجام داده است.

سلطانی تصریح کرد: شورای شهر زنجان تجربیات خود را در اختیار شوراهای شهرستان نیز قرار دهند تا اتفاقاتی که در حوزه مناسب سازی شهر زنجان اتفاق افتاده در سایر شهرستان نیز انجام شود.

وی با بیان اینکه قطار مناسب سازی در استان زنجان به حرکت در آمده و بنابراین ما توانستیم در شهرداریها موضوع مناسب سازی را راه بیندازیم گفت: در اقدامات جدید و در گزارشات شهرداری و کارهای جدید که در حال انجام بوده براساس دیدگاه خوب در زمینه مناسب سازی است.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار زنجان با به صدور گواهی آموزشی برای پیمانکاران گفت: باید این کار در دستور کار قرار بگیرند و شهرداریها نیز بدانند که پیمانکاران چه مهارتی دارند و براساس مهارت آنها کارهای عمرانی واگذار شود.

وی با اشاره به اینکه ما در بحث مناسب سازی و زیبا سازی سطح شهرها هزینه می‌شود و این هزینه‌ها از منابع ملی صورت می‌گیرد گفت: اعتبارات ملی هزینه می‌شود باید خروجی کار نیز مناسب باشد و در برخی موارد کارها به صورت مناسب و درست انجام نمی‌شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر