logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۶
[ شناسه خبر : ۶۲۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان:

ممنوعیت ترافیک تا پایان تعطیلات در هسته مرکزی شهر زنجان اعمال می‌شود

ممنوعیت-ترافیک-تا-پایان-تعطیلات-در-هسته-مرکزی-شهر-زنجان-اعمال-می‌شود

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان با اشاره به اعمال محدودین ترافیک در هسته مرکزی شهر زنجان گفت: ممنوعیت ترافیک تا پایان تعطیلات در هسته مرکزی شهر زنجان اعمال می‌شود.

به گزارش موج رسا; سید اسماعیل موسوی از اعمال محدودیت ترافیکی در هسته مرکزی شهر زنجان خبرداد و اظهار کرد: این محدودیت ترافیکی از عصر امروز(شنبه) ۱۹  اسفند  از ساعت 16 عصر تا ۲۱ شب، برای رفاه حال شهروندان اعمال می‌شود.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان  از اعمال محدودیت ترافیکی در هسته مرکزی شهر زنجان  از روز شنبه خبر داد و گفت‌: از عصر شنبه ورود خودروهایی شخصی به مرکز شهر ممنوع شد.

موسوی  با بیان اینکه محدودیت ترافیکی تا پایان امسال ادامه دارد، افزود: از تقاطع چمران به سمت چهار راه سعدی، تقاطع امیرکبیر به طرف سبزه میدان، خیابان فردوسی به سمت سبزه میدان و تقاطع صدرجهان تا میدان انقلاب، محدودیت ترافیکی دارد.

وی خاطرنشان کرد: رانندگانی که محدودیت های ترافیکی اعمال شده را نادیده گرفته و در این مسیرها تردد کنند، از سوی ماموران راهور جریمه خواهند شد.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان  گفت: برای امنیت و آرامش شهروندان و کم شدن شلوغی این مسیرهای ارتباطی، افراد می توانند از وسایل نقلیه عمومی اتوبوس و تاکسی رفت و آمد  کنند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر