logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۶
[ شناسه خبر : ۶۲۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر روابط عمومی اورژانس استان زنجان:

آمادگی اورژانس استان زنجان برای چهارشنبه آخر سال/ 53 پایگاه در آماده باش کامل قرار دارند

آمادگی-اورژانس-استان-زنجان-برای-چهارشنبه-آخر-سال-53-پایگاه-در-آماده-باش-کامل-قرار-دارند

مدیر روابط عمومی اورژانس استان زنجان از آمادگی اورژانس استان زنجان برای چهارشنبه آخر سال خبر داد.

جواد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پیش‌بینی‌های اورژانس استان زنجان برای چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: اقدامات مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان برای چهارشنبه آخر سال در دو مرحله انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه یکسری از اقدامات ما پیشگیرانه بوده است، ابراز کرد: اقدامات پیشگیرانه ما شامل برنامه‌های آموزشی بوده که از یک هفته پیش در مدارس سطح استان از طریق برگزاری کلاسها آغاز شده و هشدارها  و توصیه‌های لازم ارائه می‌شود.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان زنجان با اشاره به اینکه آمارهای حوادث سال گذشته به دانش‌آموزان ارائه می‌شود، افزود: فرهنگ‌سازی لازم نیز از طریق رادیو، تلویزیون و خبرگزاری‌های استان زنجان انجام شده است.

وی با اشاره به تهمیدات اورژانس استان برای روز چهارشنبه سوری خاطرنشان کرد: برای شهر زنجان استقرار هفت کد آمبولانس در مناطق نواب، آتش‌نشانی جاده گاوازنگ، ستاد نیروی انتظامی، کلانتری سبزه میدان، کلانتری میدان روزبه، کلانتری خیابان صف و آتش نشانی خیابان توحید پیش‌بینی شده است.

مرادی با بیان اینکه تعداد 53 پایگاه در آماده باش کامل خواهند بود، گفت: برای شهرستانهای استان نیز هفت کد آمبولانس در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه کدهای فعال از ساعت 11 صبح تا پایان مراسم چهارشنبه سوری فعال خواهند بود، عنوان کرد: اورژانس‌های بیمارستانها نیز در آماده باش کامل قرار دارند.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان زنجان اظهار کرد: متخصصین چشم به صورت مقیم در بیمارستان آیت‌الله موسوی و والیعصر(عج) حضور خواهند داشت و امیدواریم که امسال حادثه‌ای نداشته باشیم.

وی بیان کرد: تا به امروز سه حادثه در استان گزارش شده که شامل یک پسر 12 ساله، خانم 27 ساله و یک خانم 57 ساله بوده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر