logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۱
[ شناسه خبر : ۶۲۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان مطرح کرد؛

زنجان از امن ترین و هماهنگ ترین استان های کشور

زنجان-از-امن-ترین-و-هماهنگ-ترین-استان-های-کشور-

استاندار زنجان گفت: زنجان  از امن ترین و هماهنگ ترین استان های کشوردر زمینه های مختلف محسوب می شود.

به گزارش موج رسا; اسدالله درویش امیری ظهر امروز در ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان اظهار داشت:استان زنجان دارای پارک مستقل نداشت و اما در سال جاری با توجه به اقدامات انجام شده این پارک در زنجان راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی عالی استان به صورت ابتکاری در زنجان تشکیل شد، خاطرنشان کرد: این موضوع موجب استفاده از تجارب سایر شرکت ها می شود.

مقام عالی استان هماهنگی، هم‌افزایی و همکاری نمایندگان مجلس و دستگاه‌های حوزه قضایی را موجب ایجاد زمینه سرمایه‌گذاری و اشتغال را عنوان کرد و افزود: با افزایش این همکاری ها، زمینه تولید بیشتر فراهم می شود.

استاندار زنجان،زنجان را از امن ترین و هماهنگ ترین استان های کشور عنوان کرد و گفت:  در کنار اختلاف نظرها هماهنگی وجود دارد.

 درویش امیری حفظ آرامش، توسعه اقتصادی و سرمایه‌گذاری را از برنامه های خود در استان عنوان کرد و گفت: زنجان از نظر شاخص‌های کسب و کار و رونق اقتصادی در سال جاری رتبه خوبی داشته است.

وی با اشاره به صادرات استان زنجان به 44 کشور جهان، بیان داشت:در حوزه صنعت و معدن و هم صنایع دستی صادرات خوبی انجام شده است.

این مسئول از افزایش 35 درصدی درآمد گمرک زنجان خبرداد و گفت: زنجان جزو رتبه های نخست در جذب سرمایه گذار خارجی است.

استاندار زنجان حضور برخی از افراد غیرمسئول در اقتصاد را موجب مانع تراشی عنوان کرد و گفت: بسیاری از مصوبات ملی و منابع در اختیار بانک‌ها است.

درویش امیری با اشاره به اینکه استان زنجان از حیث اشتغال و سرمایه‌گذاری دارای رتبه دوم کشوری است، خاطرنشان کرد:توزیع تسهیلات تکلیفی بانک‌ها از موفقیت های حاصل شده است.

استاندار زنجان از جذب 100 درصدی تسهیلات حوزه اشتغال خانگی خبرداد و گفت: زنجان در طرح رونق جزو چند استان برتر کشور است.

درویش امیری با اشاره به اینکه 24 واحد تولیدی استان نیز احیا شده است، بیان داشت: 29 واحد جدید نیز راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه از بیش از 700 شغل صیانت شده است،بیان داشت: بیمه اجباری نیز به 110 هزار نفر در بهمن ماه رسیده است که از این تعداد حدود 6 هزار نفر به اشتغال جدید اضافه شدند.

این مسئول بیان داشت: فک رهن سه سند شهرک صنعتی خرمدره از گرو بانک از دیگر اقدامات انجام شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر