logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۵
[ شناسه خبر : ۶۲۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان:

افزایش 30 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان زنجان/ 85 درصد از جرائم فضای مجازی کشف شد

افزایش-30-درصدی-کشفیات-مواد-مخدر-در-استان-زنجان-85-درصد-از-جرائم-فضای-مجازی-کشف-شد

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به افزایش کشفیات مواد مخدر در استان زنجان گفت: کشفیات مواد مخدر در استان زنجان 30 درصد افزایش یافته است.

به گزارش موج رسا; سردار علی آزادی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اهمیت امنیت در جامعه و تامین امنیت توسط نیروی انتظامی اظهار کرد: خدا را شاکریم که امنیت کامل در کشور و استان زنجان وجود دارد.

وی تصریح کرد: امنیت در جامعه یکی از مولفه‌های مهم بوده و با وجود امین در جامعه پیشرفت و توسعه ایجاد می‌شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه تلفات جاده‌ای در استان زنجان نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته است افزود: امسال نیز تلفات جاده‌ای در استان زنجان 10 درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه امسال 23 نفر در اثر حوادث جاده‌ای در استان زنجان جان خود را از دست دادند گفت: تلفات جاده‌ای در استان زنجان به مرور در 10 سال گذشته رو به کاهش بوده است.

سردار آزادی با اشاره به اینکه طرح زمستانی نیروی انتظامی در حال پایان است افزود: طرح نوروزی را در دستور کار قرار داریم که این طرح از 24 اسفند در استان زنجا آغاز می‌شود.

وی گفت: طرح نوروزی تا 14 فروردین در زنجان ادامه دارد و در طول اجرای طرح از تمام ظرفیت‌ها برای خدمات رسانی و تامین امنیت و ایمنی در جاده‌ها استفاده می‌کنیم.

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: همه نیرو‌ها در آمادگی کاملی قرار دارند و در تلاش هستیم در طول تعطیلات نوروز جاده امنی از لحاظ ترافیکی امنیتی و انتظامی در سطح استان داشته باشیم.

وی با اشاره به چهارشنبه آخر سال و اقدامات نیروی انتظامی در این ایام بیان کرد: نیروی انتظامی آمادگی کاملی در برخورد با مزاحمان چهارشنبه آخر سال دارند و اگر کسی بخواهد به بهانه مختلف مخل امنیت عمومی جامعه شود و برای مردم مزاحمت ایجاد کند به شدت برخورد می‌شود.

سردار آزادی با اشاره به میزان کشفیات مواد محترقه قاچاق در استان زنجان بیان کرد: میزان کشفیات مواد محترقه در استان زنجان نسبت به سال گذشته 59 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: در چند ماه اخیر نزدیک به 981 هزار انواع مواد محترقه در استان کشف و ضبط شده و در این رابطه نیز 40 نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان اگر کسی بخواهد در ایام پایانی سال سوء استفاده کرده و مزاحمت‌هایی برای مردم ایجاد کنند تا پایان تعطیلات بازداشت می‌شود گفت: اگر ماشینی بخواهند ایجاد ناامنی کند خودرو آنها به همراه راننده تا پایان تعطیلات توقیف و بازداشت خواهد شد.

وی ابراز کرد: پلیس مخالف شادی و نشاط مردم نیست و در تلاش هستیم و می‌خواهیم نشاط و شادی مردم در کمال آرامش باشد.

سردار آزادی با اشاره به قتل‌های صورت گرفته امسال در استان زنجان ابراز کرد: امسال 9 فقره قتل در استان زنجان صورت گرفته بود که همه آنها کشف شد و دو مورد از قتل‌های جدید نیز در دست بررسی است.

وی همچنین با اشاره به کشفیات مواد مخدر در استان زنجان افزود: کشفیات مواد مخدر امسال در استان زنجان 30 درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه امسال در حدود یک هزارو 39 نفر معتادان دستگیر شدند گفت: تا قبل از پایان سال نیز طرح جمع آوری معتادان در دستور کار نیروی انتظامی استان قرار دارد.

وی با اشاره به جرايم فضای مجازی در استان زنجان گفت: جرائم فضای مجازی جرائم خاصی هستند و نیاز به کار علمی و تخصصی بوده و پلیس فتای استان زنجان نیز به درستی از فناوری روز آشنا بوده و با تجیزات جدید توانسته اکثر جرائمات فضای مجازی را کشف کند.

سردار آزادی گفت: بالای 85 درصد از جرائمی که در فضای مجازی در سطح استان اتفاق افتاده کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه جرائم فضای مجازی در استان زنجان بیشتر مالی و اقتصادی و اخلاقی بوده است افزود: 75 از جرائم فضای مجازی مربوط به این جرم‌ها است.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر