logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۸
[ شناسه خبر : ۶۱۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

تیراندازی باید در شهرستانهای استان زنجان توسعه یابد/ آمادگی برگزاری مسابقات سطح بالا را داریم

تیراندازی-باید-در-شهرستانهای-استان-زنجان-توسعه-یابد-آمادگی-برگزاری-مسابقات-سطح-بالا-را-داریم

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گقت: تیراندازی باید در شهرستانهای استان زنجان توسعه یابد.

به گزارش موج رسا; علی خلیلی امروز در مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی استان زنجان با اشاره به اهمیت استعدادیابی اظهار کرد: این موضوع باید در استان زنجان مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه انتظار داریم تا فدارسیون کمکهای ویژه ای به هیئت استان زنجان داشته باشد، ابراز کرد: امیدواریم فدراسیون تیراندازی در برگزاری مسابقات، کسب میزبانیها و حضور مربیان زنجانی در در فدراسیون به استان زنجان کمک کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه آماده برگزاری مسابقات سطح بالا در استان زنجان هستیم، خاطرنشان کرد: رشته تیراندازی باید در شهرستانهای استان زنجان توسعه یابد تا شهرستانها بتوانند از امکانات و استعدادها استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه هیئت تیراندازی باید در بحث استعدادیابی کارهای اساسی انجام دهد، افزود: امکانات خوبی در رشته تیراندازی در استان زنجان وجود دارد و با حمایت فدراسیون می‌توان در این رشته خوب ظاهر شد.

خلیلی با اشاره به اینکه باید این رشته را به سوی همگانی شدن پیش برد، گفت: بهترین کار این است که دانش‌آموزان در سالن‌ها حضور داشته باشند و بتوان به خوبی استعدادیابی را انجام داد.

هومن ثبوتی رئیس هیئت تیراندازی استان زنجان نیز در این مجمع با اشاره به اقدامات و برنامه‌هایش برای رشد این ورزش در استان اظهار کرد: ما در هیئت تیراندازی فعالیت‌های خود را در پنج حوزه عمرانی، همگانی، قهرمانی، فرهنگی و اقتصادی معطوف کرده‌ایم.

وی با اشاره به راه اندازی مجموعه بزرگ بعث که در اختیار این هیئت قرار گرفته است، عنوان کرد: در بخش همگانی نیز آموزش 6 هزار نفر ساعت را در این هیئت انجام داده‌ایم.

ثبوتی با بیان اینکه تیم‌های شهر زنجان و استان زنجان را تشکیل داده‌ایم، خاطرنشان کرد: در تمامی مسابقات قهرمانی کشور حضوری فعال داشته‌ایم و کارگروه مسابقات آسیایی نیز تشکیل شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی دو باشگاه در استان گفت: در حوزه زیرساخت‌ها اقدامات خوبی در استان انجام شده و به نظر مهمترین ضعف ما در حوزه شهرستانها بوده است.

 //س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر