logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۶:۰۳
[ شناسه خبر : ۶۰۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس مرکز مدیریت راههای استان زنجان خبرداد

کاهش دید افقی در برخی محورهای مواصلاتی زنجان/ همراه داشتن تجهیزات زمستانی ضروری است

کاهش-دید-افقی-در-برخی-محورهای-مواصلاتی-زنجان-همراه-داشتن-تجهیزات-زمستانی-ضروری-است

رئیس مرکز مدیریت  راههای اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده ‌ای استان زنجان گفت:در حال حاضر  دید افقی در برخی محورهای مواصلاتی زنجان کاهش یافته است.

محمد امینی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: با ورود موج جدید بارش ها به استان زنجان هم اکنون محور زنجان - طارم و زنجان - تهم - چورزق شاهد بارش برف است.

وی با اشاره به بارش برف در محور زنجان - دندی - تخت سلیمان و محور نیک‌پی – ماهنشان،گفت: سطح برخی جاده های استان لغزنده است و رانندگان باید ضمن همراه داشتن تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

رئیس مرکز مدیریت  راه های اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده ‌ای استان زنجان با اشاره به مه گرفتگی محورهای ابهر – خدابنده،خاطرنشان کرد: به دلیل کاهش دید افقی رانندگان باید از چراغ مه شکن استفاده کنند.

امینی به وجود مه در محورهای سلطانیه - خدابنده و زنجان-بیجار اشاره کرد و گفت: گردنه‌های پاپایی و دهجلال  دارای مه هستند که این امر سبب کاهش دید افقی شده است.

وی با اشاره به مه گرفتگی در بخش‌هایی از آزادراه زنجان - قزوین و  محور ابهر – خرمدره،بیان داشت: پیش ‌بینی می ‌شود بارش ‌ها افزایش یابد.

رئیس مرکز مدیریت  راههای اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده ‌ای استان زنجان برضرورت همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و زنجیر چرخ از سوی رانندگان تاکید کرد و بیان داشت:ضروری است رانندگان از سرعت غیرمجاز و تغییر مسیر ناگهانی در هنگام تردد خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسافران برای آگاهی از وضعیت راه‌ها می‌توانند با شماره های 141 و 1816 تماس حاصل کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر