logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۰
[ شناسه خبر : ۶۰۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل امور اقتصادی استانداری زنجان:

نقطه نهایی برای انتقال پسماندهای شهرک روی زنجان انتخاب شد/ عملیات اجرایی در صورت تایید محیط زیست تا پایان سال آغاز می‌شود

نقطه-نهایی-برای-انتقال-پسماندهای-شهرک-روی-زنجان-انتخاب-شد-عملیات-اجرایی-در-صورت-تایید-محیط-زیست-تا-پایان-سال-آغاز-می‌شود

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان گفت: نقطه مورد نظر برای انتقال پسماندهای شهرک روی انتخاب شد.

محمدرضا آبی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آخرین جلسه‌ای که در خصوص تعیین تکلیف پسماندهای روی برگزار شد، اظهار کرد: و نقطه مورد نظر از بین سه نقطه انتخاب و ارزیابی زیست محیطی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تا 10 اسفند ماه ارزیابی زیست محیطی از طریق مشاور به محیط زیست ارائه می‌شود، ابراز کرد: محیط زیست نیز به فاصله 10 روز یعنی تا 20 اسفند ماه در این خصوص اظهار نظر خواهد کرد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان بیان کرد: تا انتهای امسال برنامه عملیات اجرایی محل جدید پسماند آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بعد از این مرحله انتقال به محل جدید صورت خواهد پذیرفت، گفت: این آخرین تصمیمی بود که کمیته پیگیری انتقال پسماند گرفته است.

آبی‌پور در مورد محل جدید نیز عنوان کرد: محل جدید همان محل اعلام شده یعنی در مرصع خواهد بود، باید اضافه کرد که یکی از سه نقطه مرصع در حال ارزیابی زیست محیطی قرار دارد.

وی تصریح کرد: اگر محل جدید از لحاظ ارزیابی محیط زیست مشکلی برای اصلاحات بعدی نداشته باشد برای این امر قطعی شده و عملیات اجرایی در این محل آغاز خواهد شد.

 //س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر