logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۱
[ شناسه خبر : ۶۰۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه موقت زنجان:

صبر و رافت اسلامی سقفی دارد/ وقت آن رسیده با اغتشاشگران برخورد شود

صبر-و-رافت-اسلامی-سقفی-دارد-وقت-آن-رسیده-با-اغتشاشگران-برخورد-شود-

امام جمعه موقت زنجان گفت: صبر و مدارا و رافت اسلامی سقفی دارد،خاطرنشان کرد: وقت آن رسیده است که با اغتشاش ‌گران به شدت برخورد شود. 

 

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام سید یعقوب موسوی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با اشاره بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مردم غیور آذربایجان ‌شرقی اظهار داشت: باید به منویات مقام معظم رهبری در این دیدار توجه شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در این دیدار بر تداوم انقلاب اسلامی تاکید کردند، خاطرنشان کرد:عزت مردم ایران، پیشرفت انقلاب اسلامی، آسیب‌شناسی انقلاب، خطر اشرافی‌گری و وابستگی به کشورهای خارجی در این بیانات بیان شد. 

خطیب جمعه زنجان با اشاره به حادثه ناگوار سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج بود،خاطرنشان کرد: ضمن تسلیت و آرزوی صبر برای خانواده‌ های جان‌ باختگان، از همبستگی بین دستگاه‌های اجرایی و مردم برای ساماندهی این حادثه قدر دانی می کنم.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به ناامنی های ایجاد شده در خیابان پاسداران تهران،افزود: در شب شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) اغتشاش ‌گران موجب رعب و وحشت مردم شدند و سه نفر از نیروی پلیس و بسیج را به شهادت رساندند. 

 امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه صبر و مدارا و رافت اسلامی سقفی دارد،خاطرنشان کرد: وقت آن رسیده است که با اغتشاش ‌گران به شدت برخورد شود. 

 حجت الاسلام موسوی با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: هیچ قلمی از ابتدای خلقت تاکنون نتوانسته است آن‌گونه که شایسته حضرت زهرا (س) بنویسد.

وی خاطرنشان کرد: این حضرت آینه تمام ‌نمای پیامبر گرامی اسلام (ص) هستند و اخلاق و گفتار و عبادت ایشان نشانه‌هایی از رفتار پیامبر (ص) است.  

خطیب جمعه زنجان افزود: چهارشنبه 9 اسفند سالروز تاسیس بسیج مستضعفان و جانبازان است که در سال 57 دستور تاسیس آن داده شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر