logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۷:۲۰
[ شناسه خبر : ۵۹۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

حساسیت نمایندگان نسبت به مطالبات مردم سبب طولانی شدن روند بررسی بودجه شد

حساسیت-نمایندگان-نسبت-به-مطالبات-مردم-سبب-طولانی-شدن-روند-بررسی-بودجه-شد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به روند بررسی بودجه در مجلس گفت: حساسیت نمایندگان نسبت به مطالبات مردم سبب طولانی شدن روند بررسی بودجه شد.

احمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به طولانی شدن روند بررسی بودجه سال 97 در مجلس اظهار کرد: به نظرم این بررسی آنچنان هم طولانی نشده اما وقفه‌های چند روزه را در این بررسی‌ها شاهد بودیم که به دلیل مناسبت‌های سال بود.

وی افزود: با توجه به مسائل روزی که در جامعه از جمله مسائل اقتصادی وجود دارد سبب شده تا این لایحه را بیشتر با اسناد بالادستی تطبیق دهیم و مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حساسیت نمایندگان مجلس در خصوص مطالبات مردم سبب شده تا روند بررسی بودجه کمی طولانی شود، خاطرنشان کرد: لایحه بودجه امسال با دقت بیشتری نسبت به سالهای گذشته مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه بودجه امسال با نگاه تخصصی‌تر مورد بررسی قرار گرفته است، عنوان کرد: تلاش می‌شود تا بودجه سال 97 عملیاتی‌تر بوده و قابلیت اجرایی بالاتری نیز داشته باشد.

بیگدلی با بیان اینکه بخش درآمدی بودجه به اتمام رسیده و بخش هزینه‌ای نیز تا حدودی مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: تبصره 14 که مربوط به یارانه‌ها بوده که از مهمترین تبصره‌های بودجه سال 97 است.

وی با اشاره به اینکه بررسی بودجه تا دوشنبه هفته آینده به اتمام می‌رسد، تصریح کرد: افزایش حقوق‌ها و پاداش بازنشستگی از جمله موارد مهمی بودند که مورد تصویب قرار گرفت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حقوق‌ها متناسب با تورم افزایش می‌یابد، اظهار کرد: پاداش بازنشستگی نیز قرار شد هفت برابر حداقل حقوق باشد که سقف پاداش بازنشستگی حدود 250 تا 270 میلیون تومان تعیین شده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر