logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۴
[ شناسه خبر : ۵۹۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست شهرداری منطقه دو زنجان:

توجه به اصول شهرسازی و طرح تفصیلی در ساخت و سازها از اولویت شهرداری منطقه 2 است

توجه-به-اصول-شهرسازی-و-طرح-تفصیلی-در-ساخت-و-سازها-از-اولویت-شهرداری-منطقه-2-است

سرپرست شهرداری منطقه 2 زنجان با اشارهبه رعایت اصول شهرسازی در زنجان گفت: توجه به اصول شهرسازی و طرح تفصیلی در ساخت و سازها از اولویت شهرداری منطقه 2 است.

 

علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: مشکلات مردم منطقه دو زنجان با دیدار چهره به چهره با اتوبوس خدمت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: امروز نیز همچون دوره‌های گذشته بیشترین موضوعات مطروحه از سوی مردم درباره ساخت و ساز و صدور پروانه ساخت بود.

سرپرست شهرداری منطقه دو زنجان در همین باره ابراز کرد: بیشترین مباحثی که در اتوبوس خدمت توسط مردم مطرح می‌شود، مربوط به ساخت و ساز است.

وی با اشاره به اینکه برخی از شهروندان پس از اخذ مجوز فعالیت، اقدام به افزایش بنا می‌کنند، بیان کرد: همین امر نیز مشکلاتی برای آنها به وجود می‌آورد.

محمدی با بیان اینکه درخواست مردم افزایش بنا خارج از پروانه است، اضافه کرد: این امر شدنی نیست، اما شهرداری در حد توان مردم را در این رابطه راهنمایی می‌کند.

وی با بیان اینکه در ساخت و ساز باید اصول شهرسازی و طرح تفصیلی رعایت شود، ابراز کرد: آن چیزی که برای شهرداری مهم است شهروندان بر اساس مفاد پروانه ساخت و ساز کنند تا در مراحل بعدی با مشکلات مواجه شوند.

سرپرست شهرداری منطقه 2 زنجان دیگر موضوعات مطروحه توسط شهروندان را مشکلات منطقه عنوان کرد و گفت: در این بخش نیز چون مطالبات عمومی است، شهرداری در حد توان مجموعه نسبت به رفع مشکلات اقدام می‌کند.

وی در ادامه ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت اتوبوس خدمت افزود: به نظرم اتوبوس خدمت کل مناطق مربوط به شهرداری منطقه دو را چرخیده است.

//ع

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر