logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۱
[ شناسه خبر : ۵۹۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

ایجاد و صیانت از مشاغل موجود محور برنامه‌های اشتغالزایی در زنجان است

ایجاد-و-صیانت-از-مشاغل-موجود-محور-برنامه‌های-اشتغالزایی-در-زنجان-است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: ایجاد و صیانت از مشاغل موجود محور برنامه‌های اشتغالزایی در زنجان است.

به گزارش موج رسا; محمدرضا یوسفی در جمع خبرنگاران اظهر کرد: طرحهای مختلف اشتغال فراگیر، خوشه‌های صنعتی، طرح کارورزی، تعاون روستا، اشتغال و توسعه روستایی، مشاغل خانگی و حمایت از اشتغالزایی جامعه تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در زنجان اجرا می‌شود.

وی افزود: در برنامه ریزی برای اشتغالزایی در سال جاری، دولت بدنبال این نیست که فقط پول و اعتباری تزریق کند، بلکه از ابتدا پیش از آنکه طرحی اجرا و عملیاتی شود، طرح ها مورد مطالعه و ارزیابی قرار می گیرند.

یوسفی بیان کرد: برخی طرح ها هیچ نیازی به تزریق اعتبار ندارند و با شناسایی و ایجاد بازار می توانند هدف مورد نظر را محقق سازند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خاطرنشان کرد: برخی از طرحها هم مشکل مدیریتی دارند که با راهنمایی و آموزش‌های لازم مساله برطرف می‌شود.

وی اظهار کرد: از سوی دیگر مشاغل در قالب زنجیره های تولید هدفگذاری شده است و مرحله به مرحله دولت در کنار صاحبان طرح ها حضور دارند به کمک آنان می رود.

یوسفی با اشاره به نحوه کمک به صاحبان طرحها عنوان کرد: متناسب با پیشرفت کار، نوع حمایت های مورد نیاز و نیاز مالی، اقدام به پرداخت تسهیلات و حمایت مالی می‌کند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر