logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۸
[ شناسه خبر : ۵۹۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره حمل ونقل جاده ای استان زنجان خبرداد

آغاز پیش‌فروش بلیط های نوروزی بدون افزایش قیمت

آغاز-پیش‌فروش-بلیط-های-نوروزی-بدون-افزایش-قیمت

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت:پيش‌فروش حضوري و غير حضوري  بليت اتوبوس‌هاي مسافربري جاده‌اي در ايام نوروز 97 با قيمت هاي جاري آغاز شده است.

به گزارش موج رسا; علی مدقالچی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه متقاضيان مي‌توانند برای تهيه بليت به صورت اينترنتي به سايت هايي نظير  www.payaneh.ir  و www.safar724.com و www.mrbilit.com  و  سايت‌هاي استاني و اختصاصي شركت‌هاي حمل و نقل مسافر  و به صورت حضوري به دفاتر شركت هاي حمل و نقل مسافر در  پايانه مسافري زنجان مراجعه کنند.

وی افزود: به منظور رفاه حال مسافران و رعایت اصل مشتری مداری شاهد افزایش قیمت بلیط های اتوبوس در نوروز 97 نخواهیم بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: انجمن های صنفی شرکت های مسافربری موظف هستند نسبت به کنترل نرخ نوروزی بدون هر گونه افزایش و تأکید بر توقف اول وقت برای انجام فریضه نماز مسافران و افزایش ظرفیت پیش فروش اینترنتی سرویس های نوروزی تا پایان طرح اقدامات لازم را انجام دهند. 

مدقالچی تاکید کرد: همه شركتهاي حمل و نقل مسافر و همچنين ناوگان حمل و نقل مسافر برونشهري استان زنجان در ايام نوروز آماده جابجائي مسافرين نوروزي است.

وی گفت:طي هماهنگي هاي بعمل آمده با پليس راه استان، بازديدهاي مشترك از نحوه كنترل مديران فني شركتها از ناوگان اعزامي در ايام نوروز در دستور كار قراردارد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر