logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۲
[ شناسه خبر : ۵۹۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

تشکیل 878 پرونده قاچاق کالا در تعزیرات حکومتی استان زنجان/ بیش از 74 میلیارد ریال از جرائم تعزیراتی در زنجان وصول شد

تشکیل-878-پرونده-قاچاق-کالا-در-تعزیرات-حکومتی-استان-زنجان-بیش-از-74-میلیارد-ریال-از-جرائم-تعزیراتی-در-زنجان-وصول-شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به تشکیل پرونده‌های قاچاق در تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: 878 پرونده قاچاق کالا در تعزیرات حکومتی استان زنجان استان زنجان تشکیل شد.

مرتضی ممیزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تعداد پرونده‌های قاچاق وارد شده به تعزیرات حکومتی استان زنجان اظهار کرد: امسال 4 هزار و 177 پرونده در بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و بهداشت دارو و درمان به تعزیرات حکومتی استان زنجان وارد شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت به 4هزار و 132 پرونده رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان به میزان جریمه‌های متخلفان کالای قاچاق نیز اشاره و ابراز کرد: میزان جریمه نقدی متخلفان 723 میلیارد و 100 میلیون ریال بوده است.

وی ابراز کرد: امسال از پرونده‌های مختومه شده در واحد اجرای احکام بیش از 74 میلیارد و 400 میلیون ریال از جرائم نقدی تعیین شده وصول شده است.

ممیزی گفت: در این راستا وصول جرائم نقدی امسال نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: در 10 ماه سال 95 تعداد 755 پرونده کالای قاچاق به تعزیرات حکومتی وارد شده بود که در سال 96 این تعداد به 878 پرونده افزایش یافته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان بیان کرد: این میزان افزایش پرونده‌های وارد شده به تعزیرات حکومتی 16 درصدی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به تعداد گشت‌های سیار فعال در استان زنجان افزود: تعداد 84 اکیب گشت‌های سیار فعال در سطح استان فعال بودند و تعداد بازرسی‌های انجام شده 394 مورد بوده است.

ممیزی بیان کرد: امسال بیشترین تخلفات ثبت شده در استان عدم درج قیمت، عدم صدرو فاکتور و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و گران فروشی بوده است.

وی ابراز کرد: کالاهای کشف شده در استان در بخش کالا و ارز و در رتبه اول پوشاک با 220 محموله مکشوفه میزان جرائم عاملین قاچاق در این بخش 43 میلیارد و 390 میلیون ریال است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تصریح کرد: در رتبه‌های دوم و سوم محموله‌های آرایشی و سیگار هر کدام به ترتیب با 49 پرونده وارده بوده است.

وی گفت: امسال بیشترین کالای کشف شده در سطح استان به ترتیب در شهرستانهای ایجرود، خدابنده و ابهر بوده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر