logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۷
[ شناسه خبر : ۵۹۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

قاتل خاموش دو نفر را در استان زنجان به کام مرگ کشاند

قاتل-خاموش-دو-نفر-را-در-استان-زنجان-به-کام-مرگ-کشاند

دو نفر در اثر مسمومیت شدید با گاز مونوکسید کربن در استان زنجان جان خود را از دست دادند.

به گزارش موج رسا; هر ساله حادثه گاز گرفتی در استان زنجان اتفاق می‌افتد و افراد زیادی در اثر بی‌توجهی و بی‌احتیاطی در اثر این حادثه جان خود را از دست می‌دهند.

قاتل نامرئي، جان جوانی را در زنجان گرفت و مختار شير محمدي فرمانده انتظامي شهرستان زنجان از جان باختن يك مرد 24 ساله بر اثر گاز گرفتگي خبر‌داد.

وی در مورد تشریح این حادثه تصریح کرد: روز گذشته ماموران انتظامی در پي مطلع شدن از يك مورد گاز گرفتگي در شهرك منظريه زنجان، بلافاصله برای بررسي موضوع به محل اعلامي اعزام شدند.

وي افزود: ماموران با حضور در محل با بررسی‌های انجام شده مشاهده كردند که مردي 24 ساله دچار مسموميت ناشي از گاز گرفتگي شده و جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان خاطرنشان كرد: جسد اين قرباني به هويت معلوم برای اعلام نظر كارشناسي به پزشكي قانوني انتقال داده شد.

همچنین یک خانم 29 ساله در خرمدره نیز در اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست داد.

عباس حسني فرمانده انتظامي شهرستان در مورد این حادثه گفت: در پي تماس تلفني با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر يك فقره گازگرفتگي در شهرك "گلدشت خرمدره" بلافاصله ماموران برای بررسي موضوع به بيمارستان اعزام شدند.

وي افزود: ماموران با حضور در محل و در تحقيقات اوليه متوجه شدند خانمي 29 ساله دچار گاز گرفتگي شده و به بيمارستان منتقل شده است.

فرمانده انتظامي شهرستان خرمدره ابراز کرد: متاسفانه اين خانم به دلیل مسومیت شدید با گاز مونوکسید کربن در بيمارستان جانش را از دست داد كه در اين خصوص پرونده تشكيل و موضوع تحت رسيدگي است.

///ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر