logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۹
[ شناسه خبر : ۵۹۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر فرودگاه زنجان:

ظرفیت پذیرش پروازهای مشهد و کیش در ایام نوروز افزایش می‌یابد/ برقراری پرواز زنجان-تهران در سال 97

ظرفیت-پذیرش-پروازهای-مشهد-و-کیش-در-ایام-نوروز-افزایش-می‌یابد-برقراری-پرواز-زنجان-تهران-در-سال-97-

مدیر فرودگاه زنجان گفت: ظرفیت پذیرش پروازهای مشهد و کیش در ایام نوروز افزایش می‌یابد.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه برای پروازهای فوق‌العاده در ایام نوروز برنامه‌ای نداریم، اظهار کرد: به دنبال بزرگ کردن ظرفیت پروازهای موجود هستیم تا بتوانیم مسافران زیادی را برای کیش و مشهد پذیرش کنیم.

وی با بیان اینکه برای عتبات عالیات نیز پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم اما با هیچ یک از شرکت‌های هواپیمایی به توافق نرسیده‌ایم، ابراز کرد: برای استانبول و مناطق دیگر نیز باید چارترکننده بخش خصوصی باشد که متاسفانه استقبال آنچنانی انجام نشده است.

مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به پرواز زنجان-تهران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شرکت هواپیمایی ایران ایر قول داده تا این پرواز را برقرار کند ما به دنبال این هستیم تا هرچه سریع‌تر این موضوع به سرانجام برسد.

وی بیان کرد: تا این لحظه برنامه قطعی برای پرواز زنجان-تهران به ما اعلام نشده است اما تلاش این است تا برای بعد از ایام نوروز این پرواز برقرار شود.

قاسمی با بیان اینکه همه این موضوعات به این بستگی دارد که شرکت هواپیمایی به قولهای خود عمل کند، گفت: ما تمام تلاش خود را در این راستا به کار خواهیم گرفت.

وی با اشاره به اینکه دنبال این هستیم تا پرواز عتبات را برای محرم سال آینده نهایی کنیم، تصریح کرد: یکی از گزینه‌های ما برای شرکت ایران ایر برقرار کردن پرواز عتبات عالیات است.

مدیر فرودگاه زنجان اظهار کرد: ما به دنبال این هستیم تا با هواپیماهای 70 نفره ایران ایر پروازهای عتبات و مسیرهای نزدیک از جمله باکو و استانبول را انجام دهیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر