logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۱
[ شناسه خبر : ۵۹۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان:

رانندگان با تجهیزات زمستانی در محورهای مواصلاتی زنجان تردد کنند/ کاهش دید افقی در جاده‌های زنجان

رانندگان-با-تجهیزات-زمستانی-در-محورهای-مواصلاتی-زنجان-تردد-کنند-کاهش-دید-افقی-در-جاده‌های-زنجان

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان گفت: ضروری است رانندگان خودروهای خود را مجهز به تجهیزات زمستانی، چراغ‌های مه شکن، وسایل گرمایشی، پتو و جیره غذایی خشک کنند.

محمدامینی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: با توجه به بارش باران و برف، کولاک و مه در ارتفاعات و گردنه‌ های کوهستانی استان زنجان،ضروری است رانندگان با احتیاط تردد کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بارش برف، گردنه‌ های کوهستانی دارای مه بوده و این امر موجب کاهش دید افقی در  جاده‌ها شده است.

این مسئول افزود:همچنین تردد در محورهای زنجان به بیجار، آزاد راه زنجان به قزوین، خدابنده به همدان، ابهر به خدابنده، نیک‌پی به ماه‌نشان و زنجان به ارمغان خانه و زنجان به طارم با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

امینی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۸ اکیپ راهداری در ۲۸ گردنه کوهستانی و صعب‌العبور استان خدمات ارائه می‌ دهند،یادآور شد: برای تردد ایمن، همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی در همه جاده‌ های استان، توصیه می ‌شود.

وی از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان زنجان خواست، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز کنند.

این مسئول بیان داشت: ضروری است رانندگان خودروهای خود را مجهز به تجهیزات زمستانی، چراغ‌های مه شکن، وسایل گرمایشی، پتو و جیره غذایی خشک کرده و بدون این تجهیزات اقدام به سفر نکنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان ادامه داد: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم‌افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند و یا با سامانه ۱۸۱۶ تماس بگیرند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه‌ریزی کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر