logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۰
[ شناسه خبر : ۵۹۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان:

نجات کوهنوردان زنجانی گم شده در طارم از سوی هلال احمر/یک نفر در اثر حادثه فوت کرد

نجات-کوهنوردان-زنجانی-گم-شده-در-طارم-از-سوی-هلال-احمر-یک-نفر-در-اثر-حادثه-فوت-کرد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت:کوهنوردان زنجانی پس از یک روز گم شدن در شهرستان طارم، صبح امروز از سوی جمعیت هلال احمر نجات یافتند.

غفور آقاجانلو امروز در گفت و گو با خبرنگارموج رسا; اظهار داشت: تیم 15 نفره کوهنوردان پیشکسوتان زنجان ساعت شش صبح دیروز به قصد کوهنوردی از زنجان به سمت طارم خارج شده اند.

وی با بیان اینکه اعضای این تیم بین 40 تا 70 سال سن دارند، خاطرنشان کرد: ساعت 17:10دقیقه با جمعیت هلال احمر استان زنجان از سوی خانواده های این افراد تماس برقرار می شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان ادامه داد: به همین دلیل تیمی از سوی جمعیت هلال احمر استان به منطقه اعزام شده و با تماسی که با این گروه برقرار شد، گروه اطلاع داد که راه را پیدا کرده اند و تیم هلال احمر به زنجان بر می گردد.

آقاجانلو با بیان اینکه ساعت 21 شب دوباره تماسی از سوی خانواده های این کوهنوردان با هلال احمر برقرار می شود، افزود: به دلیل شرایط موجود دو تیم از زنجان و سه تیم از شهرستان طارم عازم منطقه می شوند.

وی گفت: با ارتباط گیری از طریق سیستم EOC و شناسایی آخرین محل گذر تیم کوهنوردی صبح امروز در روستای جوجرگان طارم این افراد پیدا می شوند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان ادامه داد: یکی از افراد تیم به دلیل حادثه ریزش کوه و پرت شدن به سوی دره،فوت کرده است اما بررسی همچنان ادامه دارد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر