logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۵
[ شناسه خبر : ۵۹۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان خبر داد

هزینه 4 میلیارد و 300 میلیون تومانی تامین اجتماعی استان زنجان برای بیماران خاص

هزینه-4-میلیارد-و-300-میلیون-تومانی-تامین-اجتماعی-استان-زنجان-برای-بیماران-خاص

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۵۴۲ بیمار خاص در استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، گفت: در ۱۰ ماهه نخست امسال ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای درمان بیماران هزینه شده است.

علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در حال حاضر 360 مرکز درمانی در سراسر کشور متعلق به سازمان تامین اجتماعی است که از این تعداد 72 بیمارستان و 288 مرکز خدمات سرپایی به بیمه شدگان ارائه می‌کنند.

وی بیان کرد: در 10 ماهه امسال 870 هزار مورد بیمار سرپایی در مراکز درمانی تامین اجتماعی ویزیت شدند که از این تعداد 17 هزار مورد بستری، 4 هزار و 700 مورد موالید و 8 هزر مورد عمل جراحی بوده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان به طرح تکریم سالمندان اشاره کرد و گفت: در اجرای طرح تکریم سالمندان ، 121  هزار مورد ویزیت سالمندان بصورت خارج از نوبت در استان انجام شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان تعداد مراکز طرف قرار داد سازمان در استان را 530 مرکز درمانی خواند و ابراز کرد: بیماران با پرداخت فرانشیز می‌توانند از خدمات خرید خدمت سازمان بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه 3 هزار و 542 بیمار خاص در استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، خاطرنشان کرد: در 10 ماهه نخست امسال 4 میلیارد و 300 میلیون تومان برای درمان بیماران هزینه شده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر