logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۹
[ شناسه خبر : ۵۹۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار زنجان:

بودجه عمرانی شهرداری زنجان 10 درصد افزایش یافته است/ برای نوروز 97 آمادگی کامل داریم

بودجه-عمرانی-شهرداری-زنجان-10-درصد-افزایش-یافته-است-برای-نوروز-97-آمادگی-کامل-داریم

شهردار زنجان گفت: بودجه عمرانی شهرداری زنجان 10 درصد افزایش یافته است.

به گزارش موج رسا; مسیح‌الله معصومی امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به ارائه به موقع بودجه سال 97 شهرداری زنجان به شورای شهر اظهار کرد: شورای شهر زنجان نیز در فرصت مناسب بودجه را مورد بررسی قرار داد.

وی با اشاره به بررسی دقیق بودجه شهرداری زنجان در شورا ابراز کرد: علی رغم رویه سالهای گذشته دو تغییر عمده را در بودجه پیشنهادی داشتیم که افزایش کل بودجه نسبت به سال جاری و افزایش سهم بودجه عمرانی این دو تغییر ایجاد شده در بودجه هستند.

شهردار زنجان با بیان اینکه کل بودجه شهرداری زنجان نسبت به بودجه امسال 19 درصد افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: بودجه عمرانی نیز 10 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه سهم بخش عمرانی در بودجه سال 97، 46 درصد است، گفت: 54 درصد بودجه شهرداری زنجان مربوط به حوزه جاری است.

معصومی با اشاره به بودجه 116 میلیارد تومانی بخش عمرانی شهرداری زنجان بیان کرد: بودجه سازمانها نیز 56 میلیارد تومان است.

وی با تاکید بر افزایش درآمدها و کاهش هزینه‌های شهرداری زنجان عنوان کرد: روند کار ما این است که صرفه‌جویی‌ها را مبنای کار خود قرار دهیم.

شهردار زنجان با اشاره به انتصاب فردی به عنوان خزانه‌دار برای کنترل دخل و خرج شهرداری زنجان اظهار کرد: موضوع بعدی این است که تحقق بودجه در هر ماه رصد می‌شود تا نقاط ضعف در ماه‌های آینده برطرف شود.

وی با بیان اینکه برای نوروز 97 آمادگی داریم، گفت: تلاش می‌کنیم تا برای نوروز امسال شرایط اقامتی بهتری را برای مسافرین فراهم کنیم و خرید متمرکز را از هم اکنون برای مبلمان شهری و المانها آغاز کرده‌ایم.

معصومی با اشاره به اینکه برخی کارهای زیربنایی خود یک کار فرهنگی است، تصریح کرد: ایجاد پیاده‌راه و اجرای پروژه سبزه میدان خود می‌تواند یک نوع کار فرهنگی باشد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر