logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۹
[ شناسه خبر : ۵۸۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
سخنگوی شورای شهر زنجان:

بودجه سال 97 حداکثر تا یک هفته آینده تحویل شهرداری زنجان می‌شود/ پروژه سبزه میدان سال آینده استارت می‌‎خورد

بودجه-سال-97-حداکثر-تا-یک-هفته-آینده-تحویل-شهرداری-زنجان-می‌شود-پروژه-سبزه-میدان-سال-آینده-استارت-می‌‎خورد

سخنگوی شورای شهر زنجان گفت: بودجه سال 97 حداکثر تا یک هفته آینده تحویل شهرداری زنجان می‌شود.

سجاد خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره بودجه 245 میلیاردی شهرداری زنجان اظهار کرد: بودجه شهرداری زنجان با بودجه سازمانها به 300 میلیارد رسیده است.

وی با بیان اینکه نظرسنجی‌های مردمی در خصوص بودجه شهرداری زنجان انجام شده است، ابراز کرد: با مشورتها و بررسی‌هایی که اعضای شورا تا به امروز داشتند بودجه شهرداری زنجان 252 میلیارد تومان شده و بودجه سازمانها نیز در جای خود قرار دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه بررسی کلیات بودجه به اتمام رسیده است، خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم در جلسه علنی روز چهارشنبه بودجه را تحویل شهرداری زنجان بدهیم و در غیراینصورت در اوایل هفته آینده این بودجه تحویل شهرداری می‌شود.

وی با اشاره به پروژه‌های مهم دیده شده در بودجه سال آینده شهرداری زنجان گفت: یکسری از پروژه‌های ما به صورت عمرانی و بخش دیگر به صورت سرمایه‌گذاری است که همه اینها را در بودجه پیش‌بینی کردیم.

خدایی با بیان اینکه بحث خیایان زینبیه غربی با جدیت دنبال خواهد شد، افزود: بازگشایی پادگان، آغاز به کمربندی شمالی، تقاطع غیرهمسطح گلشهر کاظمیه و گلخانه در بودجه سال آینده مورد تاکید قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اگر حال روز شهرداری خوب باشد یک یا دو تقاطع دیگر نیز استارت می‌خورند، بیان کرد: در رابطه با جذب درآمدهای پایدار نیز یکسری ریل‌گذاریهایی لازم است که باید فراهم شوند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان اظهار کرد: در بودجه سال آینده 33 پروژه سرمایه‌گذاری تعریف شده است که در 23 پروژه برخی کارهای مقدماتی انجام شده است.

وی با بیان اینکه حدود دو هزار میلیارد تومان پروژه‌های سرمایه‌گذاری در زنجان تعریف شده است، عنوان کرد: اگر این پروژه‌های پیگیری شوند و به نتایج مطلوب برسند می‌توانند کمک‌حال شهرداری زنجان باشند و به عنوان منابع پایدار شهرداری تعریف شوند.

خدایی با اشاره به اینکه در گذشته خرید گل و نهاده‌های گیاهی از استانهای دیگر انجام می‌شد، خاطرنشان کرد: در این رابطه ما ایجاد گلخانه صنعتی را پیشنهاد دادیم که در حال پیگیری است تا هم نیاز خودمان مرتفع شود و هم نیازهای شهرداریهای دیگر شهرها را تامین کنیم.

وی در مورد آخرین وضعیت پروژه سبزه میدان گفت: همانطور که بارها تاکید کرده‌ایم، ما طرح قبلی را اجرایی و عملیاتی نمی‌دانستیم بنابراین اصلاحات را چه در سطح و چه در سطوح مورد تاکید قرار دادیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه تعاملات مورد نیاز بین شهرداری زنجان و شورای عالی شهرسازی انجام شده است، تصریح کرد: در حال حاضر جلسات نهایی کردن کاهش سطح و سطوح برگزار می‌شود که به محض نهایی شدن به کمیسیون ماده پنج خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه در صورت تایید کمیسیون ماده پنج در وهله اول این پروژه از طریق سرمایه‌گذاری اجرا خواهد شد، بیان کرد: اگر به هر دلیلی سرمایه‌گذاری برای پروژه پیدا نشد، در بودجه پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.

وی تصریح کرد: در هر صورت پروژه‌ سبزه میدان در سال 97 استارت می‌خورد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر