logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۳
[ شناسه خبر : ۵۸۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

حضورمیلیونی ملت در وفاداری به نظام اسلامی تماشایی است/ هزینه کرد میلیون ها دلاری ایران در کشورهای منطقه دروغ بزرگ است

حضورمیلیونی-ملت-در-وفاداری-به-نظام-اسلامی-تماشایی-است-هزینه-کرد-میلیون-ها-دلاری-ایران-در-کشورهای-منطقه-دروغ-بزرگ-است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور میلیونی ملت ما در وفاداری به نظام اسلامی تماشایی است.

به گزارش موج رسا; سردار محسن رضایی در مراسم 22 بهمن شهر زنجان،اظهار داشت: شما نشان دادید که حضو میلیونی ملت ما در وفاداری به نظام اسلامی تماشایی است.

وی ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون مردم زنجان در دفاع از نظام اسلامی خوش درخشیده اند و یکی از کانون های فعال انقلاب شما مردم حسینی بوده اید و 3 هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده اید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در شهریور سال 1357 در زنجان تیر خلاص به رژیم شاه زده شد و بانوان زنجانی به قلب رژیم شاه شلیک کردند.

سردار رضایی بیان داشت: در این روز راهپیمایی باشکوه بانوان زنجان برگزار که معنای مهمی داشت و حامیان رژیم شاه را به فکر فرو برد و بانوان نشان دادند که انقلاب اسلامی در عمق خانواده ها، روابط اجتماعی رسوخ پیدا کرده و مردم انقلابی شده اند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی بیش از 50 هزار نفری مردم در مهر ماه نشان داد که زنجانی ها نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته است، افزود: آن رویداد بزرگ در 22 بهمن انقلاب بزرگی بود که موجب حیرت جهانیان شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: شعارهای مردم ایران در مقابله با رژیم ستمشاهی نشان دهنده اسلامی بودن انقلاب بود و این دلیل درست که چون شعارها اسلامی بود نام انقلاب نیز اسلامی شود.

سردار رضایی ادامه داد: پیشگامان انقلاب نیز روحانیون و مذهبی ها و اسلامی ها در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند و چهره های شاخصی در این زمینه فعالیت می کردند.

وی افزود: رهبری انقلاب نیز انسانی مسلمان، آزاده، روحانی برجسته و مرجع تقلید بود و این امر نشان می دهد که از صدر انقلاب تا کف خیابان ها اسلام برخواسته است و بعثت مجدد دین الهی روی کار آمده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه در نهضت های دیگری از جمله مشروطه و نفت شعارهای اسلامی داده می شد، اما در پیروزی انقلاب همه آحاد شرکت کننده در این راهپیمایی اسلامی بودند،افزود: لطف الهی، مردم و ولایت پایه های انقلاب اسلامی بودند و ولایت با برقرای ارتباط بین مردم و خداوند متعال، موجب شد تا انقلاب اسلامی پیروز شود.

سردار رضایی ادامه داد: در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی شاهان پهلوی و قاجار ارتباط مردم با خداوند متعال و حکومت قطع کرده بودند و مردم به خودشان ، آمریکا و اسرائیل دعوت می کردند.

وی افزود: نتیجه این انحراف از مسیر توحیدی موجب شده بود اعتماد به نفس مردم کاهش یافته و نوکری به آمریکا و انگلیس نماد شده و شایسته سالاری از بین رفته و تفرقه در جامعه افزایش یافته بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: انقلاب اسلامی دو رکن اساسی دعوت به خدا، برادری و وحدت را از طریق امام خمینی (ره) در جامعه ساری و جاری کرد و ولایت ریسمانی بین مردم و خداوند متعال شد.

سردار رضایی با بیان اینکه باید دولتمردان بدانند که کار باید برای رضای خداوند متعال باشد تا سایر ارزش ها در جامعه افزایش یابد، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ولایت به جامعه برگشت چرا که رژیم شاهنشاهی اجازه نمی داد تا ولایت در جامعه ساری و جاری شود.

وی در نتیجه ولایتمداری مرز بین دشمنان و نظام اسلامی مشخص شده و هدایت جامعه انجام می شود، افزود: از میان ارزش ولایتمداری ارزش های دیگری در جامعه به وجود آمد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عدالت ارزش سوم انقلاب اسلامی بود که در سایه آن به شایسته سالاری توجه شد و اینگونه نبود که فامیل بازی و حزب گرایی در جامعه وجود داشته باشد.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: علاوه بر شایسته سالاری توجه به محرومین و روستاها افزایش یافت و در اثر این ارزش ها دستاورد اقتدار از دست رفته 300 ساله و امنیت به جامعه برگشت.

وی گفت: امروز در همه منطقه همه کشورها در ناآرامی، جنگ،انفجارات و ترور به سر می برند اما ایران در جزیره امن قرار گرفته است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ایران نه تنها در داخل کشور مستقل زندگی می کند بلکه به نداهای مردم منطقه نیز پاسخ می دهد، اینکه می گویند ایران برای جنگ در کشورهای منطقه میلیون ها دلار خرج می کند، این دروغ بزرگ است، امروز ما اعتماد، آموزش، روحیه شهادت طلبی را به کشورهای منطقه می دهیم و ایمان الهی و روحیه شهادت طلبی داعش را سرکوب کرد.

وی با بیان اینکه اگر اسناد مالی وجود دارد باید این اسناد منتشر شود، افزود:ما کار الهی و انسانی انجام دادیم امروز ایران در منطقه تکیه گاه شده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: میزان پیشرفت های ما در امنیت و دفاع در اقتصاد انجام نشده است و اگر تحقیقی در این زمینه صورت گیرد متوجه می شویم که اگر ارزش های الهی،برادری و وحدت در اقتصاد وارد می شد، اقتصاد نیز رونق می گرفت.

سردار رضایی گفت: توطئه دشمنان این است که علاوه بر اینکه اقتصاد را تحریم کرده می خواهند اقتدار و امنیت را نیز از ایران اسلامی بگیرند.

وی با بیان اینکه انقلاب باید به اقتصاد کشیده شده و مردم وارد عرصه اقتصاد شوند، بیان داشت: اعتراضات به حق مردم باید به نحوی بیان شود که دولتمردان را در مسیر انقلاب حرکت دهد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: بزرگترین انرژی ما مردم هستند و مردم باید ما را متعهد کنند که به آنها وفادار بوده و سیاست های کلی کشور از سوی مسئولان اجرا شود.

سردار رضایی تعهد و وفاداری به شهدا و مردم را مهم ارزیابی کرد و گفت: دولتمردان باید پاسخگوی شهدا و مطالبات مردم باشند.

وی با بیان اینکه اگر وحدت و ولایی بودن حفظ شود مشکلات اقتصادی بسیار کمتر از مشکلات امنیتی و نظامی است، افزود: نهضت اقتصادی و اجتماعی موجب حل مشکلات اقتصادی می شود اگر حتی تحریم ها و محاصره اقتصادی ادامه داشته باشد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر