logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۴
[ شناسه خبر : ۵۸۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دراقدامی متفاوت وارزشمند؛

خیرزنجانی جشن تولدخود را با حضور ایتام تحت حمایت کمیته امداد برگزار کرد/ هر یتیم در استان زنجان دارای 10 حامی است

خیرزنجانی-جشن-تولدخود-را-با-حضور-ایتام-تحت-حمایت-کمیته-امداد-برگزار-کرد-هر-یتیم-در-استان-زنجان-دارای-10-حامی-است

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: همزمان باایام الله دهه مبارک فجریک حامی و خیر زنجانی بادعوت از 27یتیم تحت حمایت جشن تولد خود را به جشن انقلاب پیوند زد.

به گزارش موج رسا; هدایت صفری با قدردانی از مشارکت خیران و حامیان در برنامه‌های اجرایی این نهاد اظهار کرد: با مشارکت مطلوب حامیان در طرح‌های اکرام ایتام و فرزندان محسنین استان زنجان منابع قابل‌توجهی برای خدمت‌رسانی به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان تأمین می‌شود.

وی بابیان اینکه در حال حاضر 18 هزار و 887حامی حمایت معنوی سه هزار و 148 یتیم و فرزندمحسنین را برعهده دارند گفت: در استان زنجان بطور متوسط هریتیم دارای 10حامی است که ماهیانه بطور متوسط 280هزار تومان به حساب ایتام واریز می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: فرهنگ احسان ونیکوکاری باید از دوران کودکی به فرزندان آموزش داده شود تا این فرهنگ دربزرگسالی دربین آنها نهادینه شود و امیدواریم باتوسعه طرحهای نیکوکاری شاهد حضور و مشارکت بالای مردم درفضای نیکوکاری باشیم.

یادآور می شود در پایان این جشن تولد خیر نیکوکار به کلیه ایتام یک دست کاپشن به ارزش یک میلیون و700 هزار تومان و برای هربک از ایتام دختر و پسر هدیه جداگانه اهداء و  کیک تولد خود را بین ایتام تقسیم کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر