logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۲
[ شناسه خبر : ۵۸۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
همزمان با سراسر کشور

ششمین دوره جشنواره باروت خیس در زنجان برگزار می‌شود

ششمین-دوره-جشنواره-باروت-خیس-در-زنجان-برگزار-می‌شود

معاون فرهنگی سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه ششمین جشنواره باروت خیس همزمان با سراسر کشور در زنجان برگزار می‌شود گفت: این جشنواره در مسیر راهپیمایی(22 بهمن فردا) در زنجان برگزار می‌شود.

مسعود رمرودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری ششمین دوره جشنواره باروت خیس همزمان با سراسر کشور در زنجان اظهار کرد: این جشنواره با هدف معرفی دشمنان ملت ایران در زنجان برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: آقای ترامپ، خانم نیکی هیلی و بنیامین نتانیاهو سه نامزد ششمین دوره جشنواره باروت خیس هستند.

معاون فرهنگی سپاه استان زنجان افزود: مردم از بین این سه نامزد اسم یکی از نامزدها را انتخاب کرده و داخل صندوق می‌اندازند.

وی ابراز کرد: این جشنواره به صورت سراسری بوده و در مرکز استانها برگزار می‌شود و بعد از برگزاری جشنواره با رای مردم مشخص می‌شود که چه کسی دشمن‌ترین دشمن مردم ایران است.

رمرودی افزود: معمولا هر ساله کسانی که با مردم ایران دشمنی داشتند به عنوان دشمن‌ترین دشمن مردم ایران انتخاب می‌شود.

وی تصریح کرد: جایزه نخستین دوره بین‌المللی جشنواره باروت خیس به همسر اوباما با اهدای جایزه اسکار به فیلم ضد ایرانی آرگو، به دلیل اینکه پرده از سیاسی بودن هالیوود برداشت، این جایزه را از آن خود کرد.

معاون فرهنگی سپاه استان زنجان افزود: امسال نیز برای ششمین سال پیاپی جایزه باروت خیس به یکی از افشاگران سیاست‌های نظام استکبار علیه انقلاب اسلامی و یا سران کشورهای مخالف جمهوری اسلامی اعطا می‌شود.

وی ابراز کرد: این جشنواره روز یکشنبه 22 بهمن ماه در مسیر راهپیمایی و با حضور و مشارکت مردم زنجان برگزار می‌شود.

رمرودی افزود: کاترین مارگارت اشتون، عادل الجیر و آقای مانوئل والس نخست وزیر سابق فرانسه از نامزدهای دوره‌های گذشته این جشنواره بودند.

جایزه باروت خیس

لازم به ذکر است کاندیدای پنجمین دوره این جشنواره که در سال 95 برگزاری شد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان سعودی و همچنین هیلاری کلینتون بود.

همچنین جایزه باروت خیس پنجمین دوره باروت خیس به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا رسید.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر