logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۳
[ شناسه خبر : ۵۸۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم خدابنده در مجلس:

ایران بعد از انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های چشم‌‌گیری دست یافته است/ تنها راه برون رفت از مشکلات تکیه بر توانمندی‌های داخلی است

ایران-بعد-از-انقلاب-اسلامی-به-پیشرفت‌های-چشم‌‌گیری-دست-یافته-است-تنها-راه-برون-رفت-از-مشکلات-تکیه-بر-توانمندی‌های-داخلی-است

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران بعد از انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های چشم‌‌گیری دست یافته است.

احمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با بیان اینکه ۴۰ ساله گذشته کشور قابل مقایسه با شرایط امروز نیست، اظهار کرد: پیشرفت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف به دست آمده است.

وی با بیان اینکه در ایجاد زیرساختها عمرانی کشور پیشرفت‌های چشم‌گیری به دست آمده است، ابراز کرد: در حوزه مسائل عمرانی، راه، راه‌آهن، بهداشت و درمان، حوزه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و دفاعی کشور پیشرفت‌های زیادی داشته است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه های اقتصادی و صنعتی نیز پیشرفت‌های زیادی داشتیم، خاطرنشان کرد: آمارها نشان می دهد که نسبت به 40 سال گذشته پیشرفت شایانی داشتیم که اینها به خاطر وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه اگر کمبودی نیز در کشور ما وجود داشته باشند مسئولان اجرایی کوتاهی کرده و تقصیر نظام نبوده است، عنوان کرد: اگر با انصاف شرایط کنونی را با چهل سال قبل مقایسه کنیم به وضوح خواهیم دید که این نظام چه خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه کرده است.

بیگدلی با اشاره به اینکه دانشگاه‌های ما قابل مقایسه با چهل سال قبل نیست، تصریح کرد: دانشگاه‌های و دانشجویان ما از لحاظ کمی و کیفی قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیستند و ما توانستیم به پیشرفت های خیره کننده دست یابیم.

وی با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان نیز تعداد بیمارستانها، مراکز درمانی و متخصصین ما قابل مقایسه با گذشته نیست، ادامه داد: ما با ایده آلها فاصله داریم اما شرایط طوری است که بتوان به عملکردها امیدوار بود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید توجه کنیم چه دشمنی هایی با نظام اسلامی در طول این سالها شده است، اظهار کرد: دشمنان داخلی و خارجی در هرلحظه به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی بودند.

وی با بیان اینکه قدرتهای استکباری از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران استفاده کرده‌اند، افزود: برای رهایی از مشکلات باید به توانمندی داخلی تکیه کنیم، پیشرفت تنها باخوداتکایی امکان پذیر خواهد بود و هیچ کشوری دلش برای ما نخواهد سوخت.

بیگدلی بیان کرد: باید مسئولان تلاش کنند تا همه خواسته های مردم تحقق یافته و کشور در عرصه‌های مختلف به پیشرفت‌های بیشتری دست یابد. //س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر