logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۹
[ شناسه خبر : ۵۸۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با حضور وزیر ورزش و جوانان انجام شد

کلنگ‌زنی کارخانه تولید آلیاژ فلزات غیرآهنی در استان زنجان

کلنگ‌زنی-کارخانه-تولید-آلیاژ-فلزات-غیرآهنی-در-استان-زنجان

کارخانه تولید آلیاژ فلزات غیرآهنی نیکل، کبالت، مس و سرب با حضور وزیر ورزش و جوانان و مسئولان استانی در زنجان کلنگ‌زنی شد.

به گزارش موج رسا; عملیات اجرایی کارخانه تولید آلیاژ فلزات غیرآهنی نیکل، کبالت، مس و سرب با حضور وزیر ورزش و جوانان در استان زنجان آغاز شد.

غلامحسین جمیلی، رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان در حاشیه آیین کلنگ‌زنی کارخانه تولید آلیاژهای غیرآهنی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سال 86 نخستین کلنگ در مجموعه صنعتی زرین به زمین زده شد  اظهار کرد: برای تکمیل زنجیره‌‌های تولید فاز به فاز کارخانه‌های تولیدی و صنعتی افتتاح شدند.

وی توسعه و تکمیل زنجیره تولید برای ایجاد ارزش افزوده را مهم خواند و گفت: با این کار می‌توانیم خود را در برابر تهدیدها و نوسانات بازار ثبیت کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه به حفظ اشتغال پایدار در این مجموعه توجه شده است ابراز کرد: این مجموعه با دارا بودن واحدهای مختلف منحصر به فرد است و با راه‌اندازی فاز کارخانه تولید آلیاژهای غیرآهنی 47 نفر دیگر به شکل مستقیم صاحب شغل می‌شوند.

وی ظرفیت تولید این کارخانه را حدود 200 هزار تن در سال با تولید آلیاژهای مختلف عنوان کرد و افزود: حدود 20 میلیارد تومان ارزش سرمایه‌گذاری این کارخانه به نرخ ارز امروز است.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان بیان کرد: در این مجموعه محصولات مختلفی از قبیل کنستانتره سرب و روی به شکل اکسیدی و سولفیدی، شمش سرب و شمش‌های آلیاژی، سولفات‌های مختلف اعم از سولفات مس و روی تولید می‌شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر