logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۸
[ شناسه خبر : ۵۷۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در چهارمین روز از جشنواره فیلم فجر انجام می شود؛

اکران فیلم های "مغزهای کوچک زنگ‌زده"، "جاده قدیم" و "خجالت نکش" در زنجان

اکران-فیلم-های-"مغزهای-کوچک-زنگ‌زده"،-"جاده-قدیم"-و-"خجالت-نکش"-در-زنجان

در چهارمین روز از جشنواره فیلم فجر،فیلم های "مغزهای کوچک زنگ‌زده"، "جاده قدیم" و "خجالت نکش" در زنجان اکران می شود.

به گزارش موج رسا;  چهارمین روز از جشنواره فیلم فجر امروز 17 بهمن ماه در زنجان برگزار و سه فیلم اکران می شود.

علاقه‌ مندان برای تهیه بلیت‌ های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از طریق سایت سینما تیکت و یا از ساعت ۱۴ تا ۲۱ به گیشه سینما بهمن مراجعه کنند.

در چهارمین روز جشنواره استانی فیلم "مغزهای کوچک زنگ‌زده"، فیلم "جاده قدیم" و "خجالت نکش" به کارگردانی رضا مقصودی به روی پرده می‌رود.

«خجالت نکش»، اولین ساخته بلند سینمایی مقصودی به تهیه‌کنندگی سیدامیر پروین‌حسینی است. این فیلم با مضمونی کمدی، داستان زندگی زن و شوهری را روایت می کند که با داشتن عروس، داماد و نوه در سن میانسالی بچه دار می شوند. این اتفاق آن هم در روستایی کوچک که هیچ چیز از دید اهالی پنهان نمی ماند ... احمد مهران‌فر و شبنم مقدمی، بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

«مغزهای کوچک زنگ‌زده» جدیدترین ساخته سینمایی هومن سیدی پس از فیلم‌هایی چون خشم و هیاهو (۱۳۹۴)، اعترافات ذهن خطرناک من (۱۳۹۳)، سیزده (۱۳۹۱) و آفریقا (۱۳۸۹) است. در این فیلم به تهیه‌کنندگی سعید سعدی، بازیگرانی چون نوید محمدزاده، فرید سجادی حسینی، علی اعلایی، فرهاد اصلانی و هومن سیدی بازی کرده‌اند.در خلاصه داستان «مغزهای کوچک زنگ‌زده » آمده است: «داستان مغزهایی است که زنگ‌زده‌اند».

«جاده قدیم»، چهارمین ساخته سینمایی حکمت پس از ١٠ سال دوری از فیلمسازی است. در خلاصه داستان «جاده قدیم» با بازی مهتاب کرامتی و آتیلا پسیانی آمده است: «در آستانه سال نو مینو به خانه نمی رسد...». حکمت که در سال های اخیر بیشتر به عنوان تهیه کننده و پخش کننده فعالیت داشته ،پیش از این فیلم  «زندان زنان»، «سه زن» و «لالایی» راساخته است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر