logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۰
[ شناسه خبر : ۵۷۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

جریمه سنگین برای لژیونر ایرانی

جریمه-سنگین-برای-لژیونر-ایرانی-

علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی تیم آلکمار به دلیل تحریک بازیکنان تیم رودا جریمه می شود.

به گزارش موج رسا; در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ هلند، تیم آلکماربه مصاف رودا رفت و این مسابقه در پایان به تساوی 2 بر 2 رسید.

علیرضا جهانبخش، ملی پوش ایرانی آلکمار در این بازی 90 دقیقه در زمین حضور داشت اما موفق به گلزنی یا دادن پاس گل نشد و در دقیقه 56 زمانیکه تیمش 2 بر یک پیش بود، در لب خط چند روپایی زد و سپس به هم تیمی اش پاس داد اما این اتفاق، سرمربی آلکماری ها را به شدت عصبانی کرد و گفت: " در تمرین، تفریحات زیادی داریم و جهانبخش می تواند در تمرینات روپایی بزند و خوشحالی کند اما در زمین مسابقه جای این حرکات نیست و باید به حریف احترام گذشت.

 همچنین جهانبخش درباره اتفاقات اخیر در مصاحبه با noordhollandsdagblad بیان کرد: این کار را عمدی انجام ندادم و به صورت اتفاقی رخ داد که سبب ترغیب بازیکنان حریف شد. من این کار را به دلیل اعتماد به نفس بالایم انجام ندادم و به هیچ عنوان کار هوشمندانه ای نبود.

البته این اتفاق که سبب کری خواندن برای تیم رقیب و ضعیف جلوه دادن آنها شده، قطعا از دید مالکان و کادرفنی تیم آلکمار دور نمی ماند و به احتمال زیاد او در دیدار مقابل توئنته جریمه می شود و در ترکیب اصلی قرار نخواهد گرفت.

 آلکمار با این تساوی 43 امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند.تیم رودا هم با اندوخته 16 امتیازی رتبه هفدهم را در اختیار دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر