logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۰
[ شناسه خبر : ۵۷۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان:

نباید احداث سینما در زنجان تبدیل به افسانه شود/ مدیرکل جدید ارشاد زنجان به زودی معرفی می شود

نباید-احداث-سینما-در-زنجان-تبدیل-به-افسانه-شود-مدیرکل-جدید-ارشاد-زنجان-به-زودی-معرفی-می-شود

معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان گفت: نباید احداث سینما در زنجان مثل برخی از پروژه‌ها تبدیل به افسانه شده و موجب سوهان روح مردم شود.

 

به گزارش موج رسا; سید بیوک موسوی در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در سینما بهمن زنجان با تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت:  دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی محسوب می شود که باید از این فرصت به نحو مطلوبی استفاده شود.

وی با مقایسه دستاوردهای انقلاب اسلامی با دوران گذشته، بیان داشت: در چهل سال گذشته در حوزه‌های مختلف از جمله مدیریت شهری، حمل و نقل ریلی،کشاورزی،آموزش عالی،آموزش متوسطه وعلوم چزشکی فعالیت های چشمگیری در کشور انجام شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به عنوان انقلاب فرهنگی دستاوردهای مطلوبی داشته است و در این حوزه فعالیت های بیشماری انجام شده است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان با اشاره به وضعیت سالن‌های سینمایی در استان زنجان، بیان داشت:داشتن یک سالن سینما برای شهری مانند زنجان شایسته نیست.

موسوی خاطرنشان کرد: در این زمینه چندین قرارداد برای احداث سالن های سینما در زنجان منعقد شده است. وی برضرورت اجرای طرح های فرهنگی تاکید کرد و گفت: طولانی شدن اجرای برخی پروژه‌ها موجب آزردگی خاطر مردم می شود.

این مسئول یادآور شد: در حال حاضر فضای جدیدی با حضور شهردار جدید ایجاد شده است که امیدواریم فضاهای سینمایی استان نیز افزایش یابد.

وی گفت: نباید عناوینی همچون غیربومی بودن مانع فعالیت مدیران در استان شود.

معاون استاندار زنجان با اشاره به پیگیری قرارداد احداث پنج سالن در زنجان، بیان داشت: نباید احداث سینما در زنجان مثل برخی از پروژه‌ها تبدیل به افسانه شده و موجب سوهان روح مردم شود.

موسوی افزود: امیدواریم با تدبیر حوزه عمرانی استانداری و شهرداری پروژه‌های نیمه رها تعیین تکلیف شود

وی با اشاره به فعالیت دو جانبه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در البرز و زنجان گفت: درست است که ناصر مقدم به علت فعالیت خوب خود در البرز نیز انتخاب شد، اما حتما باید این حوزه تعیین تکلیف شود.

موسوی ادامه داد: به زودی یک مدیر هوشمند و خلاق برای استان انتخاب می شود و این راه را با قوت ادامه می دهد.//ن

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ ]
استان زنجان از نظر زیر ساخت های فرهنگی هنری وسینمایی استان مظلوم ومحروم است واز این لحاظ مثال ومشابه ندارد از مهمترین عوامل این مظلومیت فقدان نگرش فرهنگی وممانعت های اداری دولتی وسلیقه افراد فعال این حوزه است
فرم ارسال نظر