logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۳
[ شناسه خبر : ۵۶۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست معاونت صنایع دستی زنجان خبرداد

صدور بیش از ۶۰۰ فقره مجوز مشاغل خانگی در زنجان

صدور-بیش-از-۶۰۰-فقره-مجوز-مشاغل-خانگی-در-زنجان

سرپرست معاونت صنايع دستی اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري زنجان زنجان گفت: در سالجاري 600 فقره مجوز مشاغل خانگي در قالب طرح هاي مستقل و پشتيبان در استان زنجان صادر گرديده است.

الناز خدايي فرد، در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در راستای اجرای قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی و ایجاد فرصت های شغلی در صنایع دستی طي سال 96 بیش از ۶۰۰ فقره مجوز مشاغل خانگی در قالب طرح های مستقل و پشتیبان صادر گردیده است.

وی ادامه داد: تا كنون تعداد ۵۷۶ طرح به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برای معرفی به بانک های عامل و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی ارزان قیمت ارسال شده است.

سرپرست معاونت صنايع دستي زنجان در خصوص ميزان اعتبارات لازم براي تخصيص تسهيلات به اين طرح ها بيان كرد: ميزان اعتبارات لازم براي تخصيص تسهیلات به اين طرح ها مبلغ 78 میلیارد و 850 ميليون ریال است.

وی در خصوص ثبت نام از متقاضيان آئين نامه اجراي قانون حمايت از توسعه و ايجاد اشتغال پايدار در مناطق روستايي و عشايري عنوان كرد: ثبت نام از متقاضيان طرح هاي صنايع دستي و سرمايه گذاري از طريق سامانه "كارا" آغاز شده و در اين خصوص اطلاع رساني لازم با انتشار فراخوان و ارسال پيامك به متقاضيان شناسايي شده صورت گرفته است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر