logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۲
[ شناسه خبر : ۵۵۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرماندار شهرستان زنجان:

161 پروژه در دهه فجر امسال کلنگ زنی و افتتاح می شود

161-پروژه-در-دهه-فجر-امسال-کلنگ-زنی-و-افتتاح-می-شود

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه در دهه فجر سالجاری اولویت اقدامات عمرانی فرمانداری تکمیل پروژه های ناتمام است، گفت: 161 پروژه در دهه فجر سالجاری کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

به گزارش موج رسا; رضا عسگری امروز در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان زنجان با بیان اینکه، در چهار دهه انقلاب اسلامی ، نظامی جمهوری دست آورد های زیادی را داشته است، اظهار کرد: در دهه فجر که دهه جدیدی از نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز می شود باید گزارشهای جامع علمی ، فرهنگی ، اقتصادی و...غیره به مردم اطلاع رسانی شود تا مردم از عملکرد دستگاهها اطلاع پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه باید از فرصت هایی مثل دهه فجر استفاده شود تا به نیازهای اساسی رسیدگی شود ، ابراز کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با بزرگ کردن مشکلات تلاش می کنند ملت ایران را از نظام اسلامی ناامید کنند.

*مسئولان باید در قبال عملکرد خود در مقابل مردم پاسخگو باشند

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه مسئولان باید در قبال عملکرد خود در مقابل مردم پاسخگو باشند، عنوان کرد: اگر این نگرش انجام نشود آسیب های جدی به نظام وارد می شود.

عسگری با بیان اینکه امروزه دشمنان نظام ، ستون خیمه نظام(ولایت فقیه) را مورد هدف قرار داده اند، تصریح کرد: دهه فجر فرصتی است که عملکرد همه دستگاههای اجرایی به مردم نشان داده شود تا مردم از عملکرد مسولان اطلاع پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه باید جشن های پیروزی انقلاب اسلامی به صورت محلی انجام شود، افزود: نظام جمهوری اسلامی وظیفه خدمت به مردم را دارد و تلاش خواهیم کرد نیازهای مردم را رفع کرده و امید را در جامعه تزریق کنیم .

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه رسانه ها معاند انقلاب در راستای ضربه زدن و مقابله با آرمانهای انقلاب اسلامی همیشه در تلاش هستند از همه ظرفیت های خود استفاده می کنند،ادامه داد: ما هم باید به نوبه خود در راستای تبیین آرمانهای انقلاب اسلامی اقدامات خود را انجام دهیم .

*برنامه های دهه فجر به صورت مردم نهاد اجرا شود

عسگری با اشاره به اینکه جشن هایی که در شهرستان زنجان به مناست دهه فجر برگزار می شود به صورت مردمی ومردم نهاد اجرا شود، اضافه کرد: باید برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسمات از هیئت های مذهبی، تشکل های مردمی،شوراهای اسلامی و غیره استفاده کرد.

وی با بیان اینکه سعی شود در ایام الله دهه فجر از ایثارگران، جانبازان، خانواده های شهدا که صبورانه بسیاری از مشقات را متحمل شده اند سرکشی کرد، خاطرنشان ساخت: تلاش شود بر اساس فراخر زمان برنامه ها اجرا شود و برنامه های اجرایی بر حسب نیاز امروز جامعه باشد .

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه حرمت ایام عزاداری برای حضرت زهرا(س) که اولین مدافع ولایت هستند در این روزها نگهداری شود، تاکید کرد: هیئت های مذهبی برنامه های خود را در این روز برگزار کنند و از این فرصت برای تببین دست آورد های انقلاب اسلامی تلاش کنند.

عسگری با اشاره به اینکه برای دهه فجر سالجاری اولویت پرژه ها تکمیل پروژه های ناتمام است، یادآوری کرد: 161 پروژه در دهه فجر سالجاری کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

منبع: عصر زنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر