logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۰
[ شناسه خبر : ۵۵۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

متخلفان اقتصادی در استان زنجان 20 میلیارد ریال جریمه شدند

متخلفان-اقتصادی-در-استان-زنجان-20-میلیارد-ریال-جریمه-شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به جریمه شدن متخلفان اقتصادی در یک ماه گذشته در استان زنجان گفت: متخلفان اقتصادی در استان زنجان 20 میلیارد ریال جریمه شدند.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به جریمه شدن 20 میلیارد ریالی متخلفان در دی ماه 96  اظهار کرد: در این مدت به 298 پرونده تخلفاتی در شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان رسیدگی شد.

وی تصریح کرد: بر اساس احکام صادره در دی امسال متخلفان در مجموع به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر 20 میلیارد ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطر نشان کرد: همچنین در این مدت با پیگیری واحد اجرای احکام و شعب‌، بیش از 6 میلیارد و 600 میلیون ریال از جرایم نقدی وصول شد.

وی در ادامه از توقیف بیش از 18هزار عدد تب سنج قاچاق در زنجان  خبرداد و افزود: ارزش این محموله بیش از یک میلیارد و 900 میلیون ریال برآورد شده است.

ممیزی ابراز کرد: در این رابطه یک شرکت معتبر واردات و صادرات به شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان معرفی و پرونده در حال بررسی است.

وی با اشاره به مقابله با قاچاق کالا در استان زنجان افزود: در این راستا 5 هزار ثوب پوشاک قاچاق در زنجان کشف و ضبط شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطر نشان کرد: این محموله قاچاق از یک دستگاه خودروی اتوبوس کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه پرونده  متهم بصورت خارج از نوبت تشکیل و در حال رسیدگی است گفت: ارزش پوشاک‌های مکشوفه 170 میلیون ریال برآرود شده است.

ممیزی مقابله با قاچاق کالا را در حمایت از تولید داخلی و جلوگیری از افزایش بیکاری عنوان کرد و افزود: قاچاق کالا به تولید داخلی می‌تواند ضربه بزند و همچنین منجر به افزایش بیکاری در جامعه می‌شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر