logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۸
[ شناسه خبر : ۵۵۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان زنجان:

سارقان حرفه‌ای منازل در دام پلیس گرفتار شدند

سارقان-حرفه‌ای-منازل-در-دام-پلیس-گرفتار-شدند

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان زنجان با اشاره به دستگیری سارقان منازل در زنجان گفت: این سارقان به 6 سرقت اعتراف کردند.

جعفر رحمتي در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; از شناسايي ودستگيري دو سارق حرفه اي منزل با اعتراف به 6 فقره سرقت خبر داد اظهار کرد: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان زنجان، تيمي از ماموران دايره مبارزه با سرقت پليس آگاهي شناسايي و دستگيري سارقان را در دستور كار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: مأموران با بررسي صحنه‌هاي سرقت و جمع آوري سرنخ‌هاي موجود به سارقي سابقه‌دار به هويت معلوم مظنون و پس از تحقيقات گسترده پليسي با اطمينان از دست داشتن اين فرد در سرقت‌ها، او را با هماهنگي مقام قضائي دستگير كردند.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان زنجان ابراز کرد: در بازجوئي‌هاي به عمل آمده متهم با ادله پليسي، به 6 فقره سرقت منزل با همدستي فردي به هويت معلوم اعتراف كرد.

وی با اشاره به اینکه پرونده این دو سارق به دادسرا معرفی شده است افزود: متهمان با تشكيل پرونده برای سير مراحل قانوني تحويل دادسرا شدند.

وی خاطر نشان کرد: از همشهريان خواست توصيه‌هاي پليس را در برای پيشگيري از وقوع سرقت‌ها جدي گرفته و هر گونه موارد مشكوك را بلافاصله از طريق تلفن 110به پليس اطلاع دهند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر